بالاخره آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 در دسترس همه کاربران قرار گرفت

بالاخره آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 در دسترس همه کاربران قرار گرفت

از پس ماه‌ها تاخیر و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات، بالاخره مایکروسافت موفق شد که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را بدون مشکل برای همه کامپیوترهای شخصی فراهم کند.

زمانی که آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 منتشر شد، تعداد زیادی از کاربران متوجه شدند که برخی از فایل‌های آن‌ها به کلی پاک شده است. همین مسئله باعث شد تا مایکروسافت عرضه این آپدیت را به تعویق بیاندازد. پس از رفع این باگ، مشکلات دیگری همچون ناسازگاری این آپدیت با برخی نرم افزارها یا درایورها، ناسازگاری با icloud، برخی VPNها و نرم افزار Trend Micro و... به وجود آمد که بار دیگر مایکروسافت را برای عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 دچار مشکل کرد.

 

اخبار مرتبط:

انتشار آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 به دلیل یک باگ به تعویق افتاد

دلیل حذف ناگهانی فایل‌ها در آپدیت اکتبر 2018 اکتبر ویندوز 10 چیست

چگونه فایل‌های حذف شده در آپدیت اکتبر2018 ویندوز10 را بازیابی کنیم؟

 

حالا به نظر می‌رسد که بالاخره مایکروسافت موفق شده است همه این ایرادات را برطرف کرده و آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را در دسترس همه کاربران قرار دهد.

در حال حاضر این سیستم عامل روی بیش از هفتصد میلیون کامپیوتر فعال است بنابراین با انواع مختلف سخت افزار، درایور و نرم افزار کار می‌کند اما تست عملکرد آن مشکل است. بنابراین بی‌شک مایکروسافت برای رفع باگ‌هایی که در آپدیت اخیر ویندوز 10 وجود داشته است مدت‌ها وقت صرف کرده است.

اگرچه به تازگی مایکروسافت موفق شده است آپدیت اکتبر ویندوز 10 را منتشر کند اما گویا در حال برنامه‌ریزی برای بهبود کیفیت ویندوز 10 است.

 

مقالات مرتبط:

چطور آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10 را همین حالا دریافت کنیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر