اپل در آیفون 2019 دست به دامان دوربین سه گانه شده است

اپل در آیفون 2019 دست به دامان دوربین سه گانه شده است

اپل برای آیفون 2019 تغییراتی را در نظر گرفته گرفته و برای پرچمدارش دست به دامان دوربین سه گانه شده است.

اپل مدتی است که جایگاه دومین تولید کننده بزرگ‌ گوشی هوشمند در دنیا را به رقیبش، هواوی داده است و حالا باید تلاش کند تا با عرضه گوشی متفاوتی، بتواند دوباره به این جایگاه برگردد. از این رو به نظر می‌رسد که اپل دست روی دوربین گذاشته است.

انتظار داریم اپل برای سال 2019 از سه گوشی جدید که جایگزین گوشی‌های کنونی یعنی آیفون XS مکس، آیفون XS و آیفون XR است، رونمایی کند. شایعات و درزهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که دو مدل پایین رده‌تر از سه گوشی آینده اپل از دوربین‌های دو گانه بهره می‌برند اما مسئله بر سر پرچمدار 2019 اپل است که احتمالا آیفون XI مکس نام خواهد گرفت.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال و با توجه به تصاویر درز یافته، پرچمدار 2019 اپل از دوربین سه کگانه بهره خواهد برد که در کنار فلش، در یک بخش مربعی شکل در پنل پشتی گوشی قرار گرفته‌اند. البته هنوز جزییات زیادی درباره دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نشده است اما به نظر می‌رسد که در آیفون XI مکس از لنز فوق عریض استفاده شده است تا بتواند عملکردی مانند دوربین‌های ورزشی Go Pro از خود به نمایش بگذارد.

در حال حاضر معدود کمپانی‌های تولید کننده گوشی هوشمند از این لنز در گوشی‌های خود بهره می‌برند. برای نمونه می‌توانیم کمپانی ال‌جی با گوشی LG V40 و کمپانی هواویِ همیشهِ در صحنه، با گوشی هواوی میت 20 پرو را مثال بزنیم. البته ناگفته نماند که هیچ یک نتوانستند کیفیتی از این لنزها انتظار می‌رفت را در دوربین‌های خود به نمایش بگذارند اما انتظار می‌رود که اپل با اصلاحات و تغییراتی، بتواند از این لنزها برای ثبت تصاویر باکیفیت‌تری استفاده کند.

صفحه نمایش تغییر دیگری خواهد بود که انتظار آن را در گوشی‌های 2019 آیفون می‌کشیم. در حال حاضر آیفون XS و XS مکس از صفحه نمایش OLED بهره می‌برند این در حالی است که آیفون XR دارای پنل LCD است. حالا به نظر می‌رسد که اپل در نظر دارد هر سه گوشی 2019 آیفون را به صفحه نمایش OLED مجهز کند. به این ترتیب احتمالا شاهد کنتراست بالا و نمایش بهتر رنگ‌ها در همه آیفون‌های 2019 خواهیم بود.

 

مشخصات اجمالی آیفون‌های 2019 اپل

بنا به گزارش‌های وال استریت ژورنال می‌توانیم به صورت خلاصه ویژکی‌ها و مشخصات آیفون‌های 2019 اپل را به صورت زیر بیان کنیم:

  • آیفون XI مکس: دوربین سه گانه و صفحه نمایش OLED
  • آیفون XI: دوربین دو گانه و صفحه نمایش OLED
  • آیفون XR سال 2019: دوربین دوگانه گانه و صفحه نمایش OLED

 

بیشتر بخوانید:

آیفون XS و XS Max، پرچمداران جدید اپل رونمایی شدند

اپل گران‌فروشی قدرتمند، برای ساخت آیفون XS مکس تنها 443 دلار نیاز است

اپل به دروغ گفتن در سایر و رزولوشن صفحه نمایش آیفون متهم شد

آیفون XR بهترین دوربین در بین گوشی‌های تک دوربینه را دارد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر