بازیابی اطلاعات از دست رفته با EaseUS Data Recovery تنها در 5 دقیقه

بازیابی اطلاعات از دست رفته با EaseUS Data Recovery تنها در 5 دقیقه

بازیابی اطلاعات از دست رفته با EaseUS Data Recovery تنها در 5 دقیقه. با این آموزش همراه فیسیت باشید.

ممکن است که بارها این تجربه تلخ را داشته باشید که فایل به صورت سهوی از حافظه کامپیوترتان پاک شده باشد. این اتفاق ممکن است به خاطر وجود ویروس یا برنامه‌های مخرب باشد یا اینکه خودتان فایل را پاک کرده‌اید اما بعدا دوباره به آن احتیاج پیدا کرده‌اید. حال با کمک نرم افزار EaseUS Data Recovery می‌توانید این فایل‌ها را بازیابی کنید. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید فایل‌های حذف شده از حافظه کامپیوتر را بازیابی کند.

خبر خوب در مورد این نرم افزار این است که این برنامه نه تنها برنامه‌های حذف شده از حافظه کامپیوتر را بازیابی می‌کند بلکه می‌تواند هر نوع فایلی را از هر نوع حافظه‌ای نظیر فلش، هاردهای اکسترنال و کارت‌های حافظه مخصوص گوشی‌های هوشمند بازیابی کند. در ادامه با وبسایت اندرویدزوم همراه باشید تا در این پست، این نرم افزار کارآمد را به شما معرفی کنیم. مطابق شکل زیر می‌توانید توانایی نرم افزار را در بازیابی فایل‌ها از هر نوع دستگاه حافظه‌ای مشاهده کنید.

EaseUs Data Recovery

 

 

همچنین نرم افزار EaseUS Data Recovery قادر است تا انواع فایل‌ها را بازیابی کند. می‌توانید نوع فایل‌هایی که این نرم افزار قدرتمند توانایی بازیابی آن‌ها را دارد مشاهده کنید.

  • مستندات

DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, PDF, CWK, HTML/HTM, INDD, EPS

  • گرافیک

JPG/JPEG, TIFF/TIF, PNG, BMP, GIF, PSD, CRW, CR2, NEF, ORF, SR2, MRW, DCR , WMF, RAW, SWF, SVG , RAF, DNG

  • ویدیو

AVI, MOV, MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, MKV, ASF, FLV, SWF, MPG, RM/RMVB, MPEG, etc

  • صدا

AIF/AIFF, M4A, MP3, WAV, WMA, APE, MID/MIDI, RealAudio, VQF,FLV, MKV, MPG, M4V, RM/RMVB, OGG, AAC, WMV,APE, etc

  • ایمیل

PST, DBX, EMLX

  • فایل های دیگر

Archives(ZIP, RAR, SIT, ISO etc.), exe, html, SITX

 

محیط این نرم افزار بسیار ساده و کارپسند است. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار EaseUS Data Recovery مثالی را برای شما انجام می‌دهیم. در اینجا سه تصویر را مطابق شکل از درایو H حذف کرده و با کمک نرم افزار بازیابی می‌کنیم.

نرم افزار EaseUS Data Recovery

 

گام اول) مطابق شکل می‌توانید هارد دیسکی که مد نظرتان است را انتخاب کرده تا کلیه فایل‌های حذف شده از آن توسط نرم افزار مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که فولدر خاصی مورد نظرتان است نیز می‌توانید از گزینه Specify a Location استفاده کنید. در اینجا از این گزینه استفاده می‌کنیم.

نرم افزار EaseUS Data Recovery

 

گام دوم) پس از اینکه مسیر فایل را مشخص کردید، کافی است بر روی گزینه Scan کلیک کنید تا برنامه شروع به بررسی فایل مورد نظر کند. در صورتی که فولدر خاصی مدنظرتان نبود می‌توانید با انتخاب هارد دیسک، این گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که در نام فایل خود را در هنگام اسکن برنامه مشاهده کردید کافی است بر روی توقف اسکن کلیک کنید.

نرم افزار EaseUS Data Recovery

 

گام سوم) از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد برنامه EaseUS Data Recovery وجود امکان فیلتر کردن فایل‌ها بر اساس نوع آن‌ها است. در صورتی که به دنبال فایل‌های مختلف با فرمت‌های گوناگونی هستید کافی است از گزینه فیلتر استفاده کنید تا فایل‌های مد نظرتان را سریع‌تر پیدا کنید.

نرم افزار EaseUS Data Recovery

گام چهارم) پس از اینکه فایل مورد نظرتان را پیدا کردید کافی است آن‌ها را انتخاب کرده و بر روی گزینه Recover کلیک کنید تا برنامه شروع به بازیابی فایل‌ها کند. پس از تعیین محل فایل پنجره‌ای مبنی بر شروع بازیابی فایل‌ها نمایان خواهد شد. در صورت موفق بودن عملیات بازیابی، پنجره دیگری نمایش داده خواهد شد و پوشه فایل‌های بازیابی شده به طور خودکار باز خواهد شد.

کاربران ویندوز می‌توانند نسخه رایگان این برنامه بسیار عالی را از طریق این لینک دانلود کنند. همچنین برای اطلاع از سایر امکانات و ویژگی‌های این برنامه می‌توانید به وبسایت رسمی برنامه از طریق این لینک دسترسی داشته باشید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

m.safilo

شنبه, 29 دی 1397

با سلامبنظر بنده نرم افزار ریکاوری recovery my files خیلی بهتر از سایر نرم افزار ها جوابگو و با جزییات بهتر ریکاوری می کند .امید وارم بقیه دوستان هم نظر خودشون رو در باره ریکاوری نرم افزار های و کارکردشون با این نوع نرم افزار ها بیان کنند تا بتونیم از نظراتشون استفاده کنیم

پاسخ

ثبت نظر