نوت بوک ها و کامپیوترهای کوچک شخصی فوجیتسو با پردازنده SkyLake اینتل

نوت بوک ها و کامپیوترهای کوچک شخصی فوجیتسو با پردازنده SkyLake اینتل

فوجیتسو از کامپیوترهای شخصی مینی اسپریموEsprimo  و نوت بوک های لایف بوک Lifebook  سری E که از پردازنده های سریع Skylake استفاده می کنند، رونمایی کرد. این دستگاه ها مجهز به آخرین تکنولوژی هستند که ماکزیمم بهره وری بدون مصرف بالای انرژی را اطمینان می دهد. علاوه بر آن، به گونه ای طراحی شده اند که فضا را ذخیره می کنند و ویژگی های نوآورانه ای مانند حالت Low Power Active و سیستم تشخیص هویت PalmSecure فوجیتسو را به همراه دارند.


این دستگاه ها شامل کامپیوترهای شخصی رومیزی اسپریمو Q و D کامپکت و نوت بوک های لایف بوک E5 و E7 می شوند که دارای عمر باتری طولانی هستند و بسیاری را مبهوت خواهند کرد.
لایف بوک E7 و E5
نوت بوک های  جدید لایف بوک E7 در سه نوع مختلف (13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی) به بازار می آیند و همه از نسل ششم تراشه های Skylake اینتل و حافظه DDR4 بهره می برند. مدت زمان شارژ باتری شش سلولی این نوت بوک ها 15 ساعت و اگر از سلول دوم استفاده کنند، تا بیست ساعت هم بسط می یابد.
شرکت دو مدل جدید لایف بوک E5 با صفحه نمایش های 14 اینچی و 15.6 اینچی بعلاوه پردازنده ها و حافظه یکسان را نیز تولید کرده است.


اسپریمو Q و D
سری های اسپریمو Q، نسل هشتم سری های کامپیوترهای شخصی کوچک با ذخیره فضای بالایی طراحی شده اند. فوجیتسو حالت Low Power Active را در کامپیوترهای شخصی کوچک به کار برده است که انرژی ذخیره می کند و در تلاش است تا شرکت ها را متقاعد کند که به جای استفاده از تلفن های رومیزی از ابزارهای ارتباطی یکپارچه استفاده کنند. صرفه جویی در هزینه که روشن است، با این ویژگی نیز می توان کامپیوتر را در حالتی مشابه حالت استندبای قرار داد، در حالیکه کامپیوتر به شبکه وصل است.
اسپریمو D نیز جایگزین مدل های تاریخ گذشته اسپریمو C و اسپریمو E خواهد شد. این مدل یک کامپیوتر شخصی فشرده است که تا 94 درصد افزایش کارایی در توان و 40 درصد نیز کاهش انرژی را به همراه دارد. همه مدل های اسپریمو Q و D نیز با تراشه های SkyLake به بازار می آیند.
هر دوی این محصولات نهم مهرماه در سراسر جهان موجود خواهند بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر