دوربین سلفی دوگانه؛ ویژگی فاش شده درباره گلکسی اس 10 پلاس

دوربین سلفی دوگانه؛ ویژگی فاش شده درباره گلکسی اس 10 پلاس

دوربین سلفی دوگانه؛ یکی از ویژگی فاش شده درباره گلکسی اس 10 پلاس است، گوشی که در 1 اسفند ماه رونمایی می‌شود.

عاشقان دنیای تکنولوژی حالا بیش از هر چیزی انتظار رونمایی از سری گلکسی اس 10 را می‌کشند، گوشی که سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 1 اسفند و در رویدادی در سان فرانسیسکو از آن رونمایی کند.

مدت‌هاست شایعاتی درباره گوشی‌های جدید سامسونگ، مخصوصا گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در فضای مجازی منتشر می‌شود که هر یک گوشه‌ای از مشخصات این گوشی را درز می‌دهد اما این بار تصاویری منتشر شده که به نظر می‌رسد کاملا واقعی باشند و اتفاقا حاوی اطلاعاتی جالبی درباره گوشی بعدی سامسونگ هستند.

ماجرا از این قرار است که تصاویری از گوشی گلکسی اس 10 پلاس در دست یکی از کارمندان این شرکت به ثبت رسیده است. گویا این کارمند در اتوبوسی بوده که در حال بازگشت از کمپ سوان سامسونگ، محلی که ساختمان‌های سامسونگ در آن قرار دارد، بوده است.

تصویر درز پیدا کرده از گلکسی اس 10 پلاس

تصویر درز پیدا کرده از گلکسی اس 10 پلاس

حالا و بر اساس تصاویری که منتشر شده می‌توانیم با اطمینان زیادی بگوییم که سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از دوربین دوگانه سلفی و دوربین چهارگانه اصلی بهره می‌برد.

از تصاویر مشخص است که دوربین سلفی قرار گرفته در نمایشگر روزنه ‌دار، چندان جای زیادی را از بالای نمایشگر اشغال نکرده بنابراین مشکلی برای سایر آیکن‌های سیستم عامل ایجاد نمی‌کند.

با توجه به این تصاویر می‌بینیم که اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس مانند گلکسی نوت 9 است اما حاشیه‌ها بسیار باریک‌تر شده است. گزارشات نشان می‌دهد که در عین حال که هر دو این گوشی‌ها دارای یک اندازه هستند اما وزن گلکسی اس 10 پلاس کم‌تر از گلکسی نوت 9 است.

مسئله‎ دیگری که در خصوص گلکسی اس 10 پلاس درز پیدا کرده است، قرار گرفتن سنسور اثرانگشت در زیر صفحه نمایش است.

با این وجود تصاویری که ثبت شده‌اند کیفیت خوبی ندارند بنابراین نمی‌توانیم صد در صد مطمئن باشیم که این تصویر گلکسی اس 10 پلاس بوده است یا خیر. به هر ترتیب تنها حدود 1 ماه تا زمان رونمایی این گوشی باقی مانده است، رویدادی که مانند همیشه در فیسیت آن را پوشش خواهیم داد.

گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه و دوربین اصلی چهارگانه

گلکسی اس 10 پلاس با دوربین سلفی دوگانه و دوربین اصلی چهارگانه

 

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس 10 اولین گوشی مجهز به 5G خواهد بود

سامسونگ در اول اسفندماه از گلکسی اس 10 با شروع قیمت 881 دلار رونمایی می‌کند

گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10؛ پرچمداران 2019 سامسونگ در راه هستند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر