گوشی میانرده گلکسی A9 پرو 2019 با نمایشگر Infinity-O رونمایی شد

گوشی میانرده گلکسی A9 پرو 2019 با نمایشگر Infinity-O رونمایی شد

گوشی میان‌رده گلکسی A9 پرو (2019) سامسونگ با نمایشگر Infinity-O و برای بازار جهانی رونمایی شد.

آذرماه امسال بود که سامسونگ از گوشی گلکسی A8s با نمایشگر تمام صفحه رونمایی کرد اما آن را تنها برای بازار چین عرضه کرد. حالا امروز گوشی جدیدی با نام گلکسی A9 پرو (2019) رونمایی شده است که اتفاقاً کاملاً شبیه به همان گلکسی A8s است، با این تفاوت که این گوشی اولین گوشی هوشمندی است که از نمایشگر Infinity-O بهره می‌برد و البته برای بازار جهانی عرضه شده است.

 

نمایشگر Infinity-O چیست

سامسونگ هیچ گاه به ناچ بالای نمایشگر علاقه‌ای نداشت اما به دنبال راهی بود تا بیشترین حد ممکن از صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین با عرضه گوشی گلکسی اس 8، نمایشگر Infinity این شرکت معرفی شد، نمایشگری منحنی با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین.

سامسونگ اما متوقف نمی‌شود و حالا نمایشگر جدیدی به نام Infinity-O را شاهد خواهیم بود. نمایشگر Infinity-O در اصل نمایشگری واقعاً تمام صفحه است که گوشی را از شر همه حاشیه‌ها خلاص کرده است. در این نمایشگر به جای بالای گوشی، یک روزنه بسیار کوچک در بالا قرار گرفته است که جایگاه دوربین سلفی است.

حالا سامسونگ در گوشی میان‌رده گلکسی A9 پرو(2019) (که احتمالا همان نسخه جهانی گلکسی A8s است)، برای نخستین بار از نمایشگر Infinity-o استفاده کرده است.

نمایشگر Infinity-O

نمایشگر Infinity-O

 

مشخصات گلکسی A9 پرو (2019)

سامسونگ در طراحی گوشی جدیدش به جای ناچ بالای صفحه نمایش، از ترند روز طراحی گوشی هوشمند بهره برده و دوربین سلفی این گوشی را در روزنه‌ی قطره‌ای بالای نمایشگر قرار داده است.این گوشی میان‌رده از پردازنده اسنپدراگون 710 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گلکسی A9 پرو (2019) از دوربین اصلی سه گانه، یک لنز 24 مگاپیکسلی، یک لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابری و یک لنز 5 مگاپیکسلی عمق سنج. دوربین سلفی این گوشی هم که درون روزنه درون نمایشگر قرار گرفته، دارای لنز 24 مگاپیکسلی است.

درست مانند گلکسی A8s، سامسونگ گوشی گلکسی A9 پرو (2019) را هم به باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده اما این کمپانی قول داده است که به افرادی که تا قبل از 31 مارس این گوشی را بخرند، یک پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم هدیه بدهد.

 

قیمت و زمان عرضه

گلکسی A9 پرو از 28 ماه فوریه و با قیمتی حدود 530 دلار و در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار خواهد شد.

 

جدترین گوشی‌های هوشمند:

بهترین گوشی‌های 2019 که منتظر آن‌ها هستیم

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: cnet و neowin


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر