آیا آیفون XI نقش باتری را برای لپ تاپ بازی خواهد کرد؟

آیا آیفون XI نقش باتری را برای لپ تاپ بازی خواهد کرد؟

آیا آیفون XI نقش باتری را برای لپ تاپ بازی خواهد کرد؟ پتنت‌های جدید این احتمال را تایید می‌کنند.

آیفون، برند محبوب و لاکچری دنیای گوشی‌های هوشمند برای سال 2019 برنامه جدید و قابل‌توجهی دارد، آن هم امکان استفاده از آیفون 2019 اپل به عنوان باتری لپ تاپ. البته از اپل انتظار دیگری هم نمی‌رود زیرا اپلی که حالا جایگاه دومین تولیدکننده گوشی در سراسر دنیا را به هواوی باخته است، برای ماندن در صحنه رقابت باید حداقل کاربران کنونی‌اش را ترغیب کند که بیش از 1000 دلار برای نسل بعدی گوشی‌هایش هزینه کنند.

بنا به شایعاتی که هر روز در حال قوی‌تر شدن هستند، آیفون 2019 که احتمالاً آیفون XI یا آیفون 11 نام خواهد گرفت، اولین گوشی خواهد بود به عنوان باتری در لپ تاپ استفاده خواهد شد.

درواقع اخیراً پتنت‌هایی از آیفون XI نمایش داده شده است که به نظر می‌رسد راه رسیدن به مکانیزم هیبریدی موبایل‌های دسکتاپی را هموار می‌کند. البته آیفون XI اولین گجتی نیست اپل سعی دارد با آن فاصله بین دنیای گوشی‌ها و تبلت‌ها با لپ تاپ‌ها را کم رنگ کرده و از بین ببرد بلکه پیش‌تر این ماجرا با آیپد پرو آغاز شده بود.

این پتنت اخیر اپل شباهت زیادی به پروژه لیندا ریزر دارد که با گوشی گیمینگ ریزر کار می‌کرد. کافی بود که گوشی را در جایگاه مخصوصش در لپ تاپ قرار دهید تا بتوانید از این گوشی به عنوان تاچ پد استفاده کنید. البته مانیتور لپ تاپ هم به مانیتور اصلی گوشی تبدیل خواهد شد.

پتنت جدید اپل برای استفاده از آیفون XI به عنوان باتری

پتنت جدید اپل برای استفاده از آیفون XI به عنوان باتری لپ تاپ

 

حالا مسئله اینجاست که چرا اپل می‌خواهد ایده‌ی اجرا شده سامسونگ را بار دیگر انجام دهد؟ اصلاً این قابلیت واقعاً ضروری و لازم است؟ همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم گوشی‌های اپل جز گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا هستند بنابراین اپل باید به گونه‌ای برتری و قدرت پردازنده‌ خودش را نشان دهد

آیفون XI جز مورد انتظارترین و بهترین گوشی‌های 2019 است که هنوز مدت زیادی تا رونمایی آن باقی است اما بازار شایعات حول آن داغ داغ است برای نمونه یکی از این شایعات، استفاده از دوربین سه گانه در آیفون 2019 است. به هر حال باید منتظر خلاقیت اپل در گوشی‌ پرچمدار 2019 این شرکت باشیم، تلاشی که شاید بتواند اپل را به جایگاه قبلی‌اش برگرداند.

 

بیشتر بخوانید:

اپل به دروغ گفتن در سایر و رزولوشن صفحه نمایش آیفون متهم شد

آیفون XR بهترین دوربین در بین گوشی‌های تک دوربینه را دارد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: slashgear


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر