در نمایشگاه MWC 2019 شاهد رونمایی چه گوشی‌هایی خواهیم بود

در نمایشگاه MWC 2019 شاهد رونمایی چه گوشی‌هایی خواهیم بود

در نمایشگاه MWC 2019 شاهد رونمایی چه گوشی‌هایی خواهیم بود؟

در ماه فوریه هستیم، ماهی که بزرگ‌ترین رویداد دنیای موبایل، کنگره جهانی موبایل بارسلونا برگزار خواهد شد. البته نمایشگاه MWC 2019 تنها یک رویداد مهم در دنیای موبایل نیست بلکه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی در حوزه فناوری است.

نمایشگاه MWC 2019 از روی 25 فوریه یعنی 6 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 9 اسفند ماه ادامه دارد. این رویداد جایگاهی است تا کمپانی‌های بزرگ از آخرین گوشی‌های خود رونمایی کنند. اما قرار است در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی از چه گوشی‌هایی باشیم؟ با فیسیت همراه باشید تا این گوشی‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

از نمایشگاه MWC 2019 چه انتظاری داریم

سامسونگ با حضوری مبهم

سامسونگ بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده گوشی در سراسر دنیاست. البته سامسونگ مدت‌هاست که ترجیح می‌دهد پرچمدارانش را در مراسمی اختصاصی و با توجهی ویژه رونمایی کند از این رو انتظار داریم که سامسونگ گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 لایت، قبل از برگزاری این نمایشگاه و در تاریخ 20 فوریه رونمایی شود. بنابراین انتظار داریم که سامسونگ در جریان رویداد MWC 2019 بیشتر توجه خود را روی تکنولوژی 5G بگذارد.

 

هواوی با پرچمدار بعدی‌اش؛ هواوی P30

بی‌شک مراسم هواوی در نمایشگاه MWC 2019 یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این نمایشگاه خواهد بود. انتظار داریم هواوی در این رویداد از گوشی هواوی P30 و هواوی P30 پرو رونمایی کند که پرچمدار بعدی این کمپانی خواهند بود. انتظار داریم این گوشی با یک ناچ (notch) متفاوت، اسنکر درون صفحه نمایش، جک 3.5 میلی‌متری آمپر و... رونمایی شود.

بخش جالب دیگری که احتمالاً شاهد آن خواهیم بود، رونمایی از اولین گوشی تاشوی 5G جهان خواهد بود که توسط هواوی انجام خواهد شد. با این وجود به نظر نمی‌رسد که هواوی برنامه‌ای برای رونمایی از پوشیدنی جدیدی را در این نمایشگاه دنبال کند.

هواوی در نمایشگاه  MWC 2019

هواوی در نمایشگاه  MWC 2019

 

سونی با اکسپریا XZ4

سونی حتماً با رونمایی از پرچمدار بعدی‌اش، سونی اکسپریا XZ4 در نمایشگاه MWC 2019 حضور خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود که گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 اولترا و L3 هم در این نمایشگاه رونمایی شوند.

پیش‌بینی می‌کنیم که سونی در پرچمدار جدیدش، سونی اکسپریا XZ4، از نسبت ابعاد 21 به 9 همراه با حاشیه‌های بسیار باریک و البته بدون ناچ معرفی کند.

حضور سونی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا

حضور سونی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا

ال جی با G8 ThinQ

کمپانی ال جی در نظر دارد در جریان نمایشگاه MWC 2019 از پرچمدار آینده خود، ال جی G8 رونمایی کند البته ال جی مشخصات این گوشی را کاملاً محفوظ نگه داشته است به طوری که اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. تنها انتظار داریم که گوشی ال جی G8 ThinQ از صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 2160 در 4665 و پردازنده اسنپدراگون 845 بهره ببرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های 2019 که منتظر آن‌ها هستیم

بهترین گوشی های هواوی 2018، از پرچم‌دار تا ارزان قیمت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر