اسکایپ پیش زمینه شما را برای چت‎های ویدئویی تار می‎کند

اسکایپ پیش زمینه شما را برای چت‎های ویدئویی تار می‎کند

دیگر روزهایی که برای برقراری تماس‎های تصویری اتاق خود را تمیز می‎کردید به پایان رسیده است.از حالا به بعد هرگاه قصد داشتید با کسی تماس تصویری از طریق اسکایپ داشته باشید می‏توانید پیش زمینه خود را تار کنید. به این معنی که تمرکز روی شما خواهد بود اما همه چیز در اطراف شما تار خواهد شد. 
شرکت مایکروسافت در بلاگ مخصوص اسکایپ توضیح داده که تار کردن پیش زمینه اسکایپ مشابه تار کردن پیش زمینه در مایکروسافت تیم است. این قابلیت در سپتامبر 2018 برای مایکروسافت تیم منتشر شده و حال برای اسکایپ موجود است. قابلیت تار کردن اسکایپ با استفاده از هوش مصنوعی فرم انسان را در چهارچوب شناسایی می‌کند. سپس در تمام مدت شما را مورد تمرکز قرار داده و بقیه محیط را تار می‎کند. این قابلیت حتی اگر موهای بلندی داشته باشید و یا دست خود را حرکت دهید نیز بدون مشکل کار خواهد کرد. اما این قابلیت چه زمان‌هایی کاربرد خواهد داشت؟ مایکروساف چند نمونه را توضیح می‌دهد: 
« فرض کنید قصد دارید با خانواده خود تماس تصویری برقرار کنید و اتاقتان حسابی به هم ریخته است یا یک قرار کاری دارید و نمی‎خواهید چیزهایی که در پشت سرتان هست دیده شوند یا درحال مصاحبه با تلویزیون هستید و کودکتان وارد اتاق می‎شود.» در همه‎ی این سناریوها مواردی هستند که در آن‎ها تار کردن پیش زمینه بسیار کاربردی خواهند بود. آخرین مورد معروفی که دراین زمینه پیش آمد مصاحبه پروفسور رابرت کلی با شبکه بی‎بی‎سی بود که در آن دختر کوچکش وارد اتاق شد. 

 

چگونه این قابلیت را فعال کنیم؟ 


برای فعال کردن قابلیت تار کردن پیش زمینه روی اسکایپ کافی است روی آیکون دوربین ویدئو در پایین صفحه کلیک کنید تا تنظیمات ویدئو باز شود. روی گزینه‌ی « Blur my background» کلیک کرده و آن را فعال کنید تا پیش زمینه تار شود. 
تار کردن پیش زمینه هم اکنون روی بسیاری از کامپیوترهای دسکتاپ و لپ‎تاپی که آخرین نسخه‎ی اسکایپ را دارند موجود است. البته ممکن است این قابلیت همیشه آنطور که باید خوب کار نکند. مایکروسافت نیز اعلام کرده که ممکن است همیشه پیش زمینه شما تار نشود. 

 

بیشتر بخوانید:

همه زیر و بم‌های دیلیت اکانت موقت و دائمی اینستاگرام

تعطیلی پروژه شکست خورده گوگل، گوگل پلاس، به زودی آغاز می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر