ال جی V50 ThinQ‌؛ اولین گوشی‌ پرچمدار 5G ال جی در راه است

ال جی V50 ThinQ‌؛ اولین گوشی‌ پرچمدار 5G ال جی در راه است

ال جی V50 ThinQ‌؛ اولین گوشی‌ پرچمدار 5G ال جی در راه است.

اینترنت نسل پنجم یا همان 5G جدیدترین تکنولوژی است که به شدت منتظر عملی شدن آن و حضورش در بین دستگاه‌های مصرفی هستیم. بنا به شایعات قرار بود سامسونگ رویداد رونمایی از خانواده گلکسی اس 10 در تاریخ 1 اسفند ماه، یک نسخه ویژه از این گوشی با پشتیبانی از 5G را هم رونمایی کند. حالا اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها کمپانی نیست که به دنبال عرضه چنین گوشی است، بلکه به نظر می‌رسد ال جی هم به شدت در تلاش است تا اولین پرچمدار 2019 خود را با نام ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) و با پشتیبانی از 5G رونمایی و راهی بازار کند.

داستان از این قرار است که ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل، رندرهایی از گوشی ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) را منتشر کرده است که اولین گوشی پرچمدار 5G ال جی خواهد بود.

پیش‌تر ال جی گفته بود که اولین گوشی پرچمدار 5G خود را در تاریخ 24 فوریه رونمایی خواهد کرد. این تاریخ دقیقا با شروع کنگره بین‌المللی موبایل امسال یعنی نمایشگاه MWC 2019 یکی است. بنابراین احتمالاً در جریان این کنفرانس شاهد رونمایی ال جی V50 ThinQ خواهیم بود، یعنی تنها با فاصله 4 روزه از رونمایی خانواده گلکسی اس 10، پرچمداران 2019 سامسونگ.

بنا به شایعاتی که در مورد مشخصات ال جی V50 ThinQ وجود دارد، این گوشی به پردازنده‌ اسنپدراگون 855 مجهز شد. ضمناً به نظر می‌رسد که ال جی برای این گوشی 5G باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است تا کاربران از نظر ماندگاری باتری مشکلی نداشته باشند.

LG V50 ThinQ

به جز این مشخصات، اطلاعات چندانی درباره ال جی V50 ThinQ در دست نیست. حتی نمی‌دانیم که ‌‌آیا این گوشی از جک 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد یا نه. با این وجود از تصاویر به نظر می‌رسد که اولین پرچمدار 5G ال جی از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی به همراه دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

به هر ترتیب باید منتظر باشیم تا ببینیم اولین پرچمدار 5G ال جی چطور خواهد بود. با فیسیت همراه باشید.

 

اخبار مرتبط:

امواج شبکه 5G جان صدها پرنده را گرفت

پیش به سوی 5G؛ پیام و وعده‌ای از سوی وزیر ارتباطات برای سال 98

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر