به زودی نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی، می بند 4، عرضه خواهد شد

به زودی نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی، می بند 4، عرضه خواهد شد

به زودی نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی با نام می بند 4، عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند و دستبند سلامتی این روزها به خوبی جای خود را در بین افرادی که به سلامتی اهمیت می‌دهند باز کرده است تا جایی که این دو وسیله، بیشترین سهم بازار را در بین گجت‌های پوشیدنی دارد. کمپانی‌های معروف زیادی هستند که ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی را تولید و راهی بازار می‌کنند از جمله اپل با ساعت‌های هوشمند اپل واچ، سامسونگ با آخرین ساعت هوشمندش با نام گلکسی واچ و... . در این بین شیائومی با استراتژی همیشگی‌اش، یعنی کیفیت مناسب در برابر قیمت مقرون به صرفه یکی از پرطرفدارترین دستبندهای سلامتی را وارد بازار کرده است. دستبندهای سلامتی می بند شیائومی.

حالا هوامی (Huami)، شرکتی که مسئولیت تولید دستبندهای سلامتی می‌ بند شیائومی را برعهده دارد، اعلام کرده است که نسل بعدی دستبند سلامتی شیائومی با نام می بند 4 (Mi band 4) امسال عرضه خواهد شد.

دیوید کوی، مدیر ارشد مالی هوامی درباره عرضه می‌ بند 4 شیائومی چنین توضیح داده است:

می بند 4 در سال 2019 عرضه می‌شود اما فکر نمی‌کنم که این زمان در ماه‌های مارس یا آوریل باشد. می بند 3 تا به حال فروش خوبی داشته است و سود آن هم کاهش پیدا نکرده است. بنابراین تاریخ مناسب رونمایی می بند 4 را امسال انتخاب می‌کنیم.

 

دستبند سلامتی می بند 3 شیائومی

شیائومی در ماه ژوئن سال 2018 از دستبند سلامتی می بند 3 با نمایشگر 0.78 اینچی OLED رونمایی کرد. این دستبند سلامتی ضد آب که تا عمق 50 متری آب را دوام می‌آورد، از جنس سیلیکون با بندهایی از ترموپلاستیک است که تنها 20 گرم وزن دارد. می بند 3 شیائومی که با اندروید 4.4 و بالاتر و همچنین iOS 9 و بالاتر سازگار است، از یک باتری 110 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در حالت استندبای برای مدت 20 روز دوام می‌آورد.

دستبند سلامتی می بند 3 _ ضد آب

دستبند سلامتی می بند 3 _ ضد آب

 

از جمله قابلیت‌ها و امکانات این دستبند سلامتی می‌توانیم به نمایش پیام‌ها و ایمیل‌های دریافتی، حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب، گام شمار، محاسبه کالری مصرف شده و... اشاره کنیم.

این دستبند سلامتی در بازار ایران بین 315 تا 330 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید می بند 3 شیائومی با گارانتی رسمی و ارسال رایگان

 

نظر شما درباره دستبند سلامتی می بند 3 چیست؟ به نظر شما آیا این محصول ارزش خرید بالایی نسبت به سایر محصولات و البته قیمتش دارد یا خیر؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر