سه دوربین امنیتی زنگ در برای امنیت درب ورودی خانه شما

سه  دوربین امنیتی زنگ در برای امنیت درب ورودی خانه شما

سیستم امنیتی خانه یکی از مهم ترین سیستم های برقی خانه است. شاید جلوه ای را که یک سینمای خانگی به خانه می دهد را نداشته باشد، ولی می تواند از دزدیده شدن این دستگاه های صوتی تصویری جلوگیری کند. و نصب چند دوربین امنیتی خانگی بسیار ارزان قیمت تر از دوباره خریدن یک تلویزیون بزرگ می باشد.

سیستم امنیتی خانه یکی از مهم ترین سیستم های برقی خانه است. شاید جلوه ای را که یک سینمای خانگی به خانه می دهد را نداشته باشد، ولی می تواند از دزدیده شدن این دستگاه های صوتی تصویری جلوگیری کند. و نصب چند دوربین امنیتی خانگی بسیار ارزان قیمت تر از دوباره خریدن یک تلویزیون بزرگ می باشد.
آسان تر نیز می باشد. امروزه، نصب دوربین های امنیتی خانگی به کمک اپلیکیشن ها و رابط های وب بسیار ساده تر نیز شده است. دوربین های امنیتی همچنین در مدل ها و اندازه های مختلف می آید، در نتیجه می توانید آن ها را در هر جایی جا دهید. برخی از آن ها آنقدر کوچکند که در قفسه کتاب و یا درون یک خرس عروسکی جای می گیرد. نسل جدیدی از دوربین های امنیتی به بازار آمده است که درست در جلوی در ورودی  خانه قرار می گیرد.

Ring Door Home Security Cameras


دوربین های امنیتی زنگ درب منزل، هر جای دنیا که باشید نمایی از جلو در ورودی خانه تان به شما نشان می دهد. اصولا این محصولات مانند یک زنگ در معمولی عمل می کنند. اما علاوه بر زنگ خوردن ، وقتی که کسی زنگ در خانه را می زند، یک زنگ هشدار برای گوشی هوشمندتان فرستاده می شود و شما قادر خواهید بود که جواب فرد پشت در را نیز بدهید.
اگر منتظر یک دوست، پرستار بچه و یا کسی هستید که بسیار عالی است، اما این دستگاه همچنین به شما این امکان را می دهد که ببینید که چه کسی به خانه شما سر زده است و یا این که این مهمان ناخوانده بوده یا خیر. برخی از دوربین های زنگ درب منزل قابلیت گرفتن عکس و ارسال آن به دیگر نقاط خانه هوشمند، از جمله قفل در را نیز دارند.
نگاهی می اندازیم به سه دوربین امنیتی خانگی زنگ در که می توانند امنیت خانه شما را تامین کنند.

Ring
قبلا به عنوان Doorbot شناخته می شد، این محصول می تواند پیام صوتی را به صورت زنده پخش کند و 720p ویدئو از جلو در ورودی خانه تان به تقریبا هر مدل گوشی هوشمند و یا تبلت بفرستد. سنسور های حرکتی داخلی در آن قرار دارد که سیستم هشدار گوشی را فعال می کند،چشم اندازی با زاویه 180 درجه و تا 9 متر ارتفاع را نمایش می دهد. همچنین قابلیت ضبط cloud را دارد که از طریق Ring iOS و اپلیکیشن های اندروید قابل دسترسی است. ویژگی دیگر دید در شب است، این سیستم مقاوم در آب و هواست و دارای یک باتری داخلی قابل شارژ لیتیوم – پلیمریست که بالای یک سال طول عمر دارد.

Skybell Door Home Security Cameras


SkyBell
این دستگاه به وای فای خانه شما متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که از تقریبا هر دستگاه موبایلی جواب کسی که پشت در است را بدهید. SkyBell نسخه 2.0 تراشه ای جدید برای عملکرد بهتر وای فای ، دارای امکان سنجش صدای دیجیتالی و حافظه ارتقا داده شده می باشد. دیگر قابلیت ها شامل یک دوربین زاویه باز، سنسور حرکتی،  امکان شخصی سازی کنتراست و نور پس زمینه برای گرفتن تصاویر بهتر است. این شرکت همچنین قصد دارد یک تایمر نیز به این دوربین اضافه کند تا کاربر بداند که چه زمانی سنسور حرکتی را فعال کند. امکان ضبط سرور و سابقه فعالیت  برای این محصول در آینده نزدیک ارائه خواهند شد.

DoorBird
مانند دیگر نمونه هایی که در بالا گفته شد، DoorBird نیز شما را وقتی کسی به در خانه تان می آید مطلع می کند. این دستگاه با دستگاه های اندروید و iOS و شبکه وای فای شما کار می کند، اما قابلیت های از راه دور آن توسط G/4G 3 کار می کند. کاربران می توانند پاسخ کسی که پشت در است را بدهند و حتی اگر خواستند در را به روی مهمان ها باز کنند. اگرچه DoorBird امکان کنترل 180 درجه ای در کل روز را فراهم می کند، اگر کسی زنگ در را بزند، از آن عکس می گیرد. این سیستم همچنین دارای دید در شب مادون قرمز، سنسور حرکتی و امکان ضبط حداقل 20 مهمان می باشد. این محصولات همچنین امکان ادغام DoorBird به دوربین های BirdGuard با قابلیت پشتیبانی دستگاه های خانگی هوشمند را نیز دارا می باشند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر