نینتندو دو کنسول سوئیچ جدید منتشر خواهد کرد

نینتندو دو کنسول سوئیچ جدید منتشر خواهد کرد

گفته می‎شود که شرکت نینتندو قصد دارد دو کنسول نینتندو سوئیچ جدید منتشر کند. البته این شایعه با عقل جور درمی‌آید. چرا که نینتندو همیشه سعی می‌کند نسخه‎های جدید کنسول‌های خود را با قابلیت‌های جدید اما در پلتفرم اصلی نگاه دارد ( برای مثال گیم‎بوی ادونس، گیم‎بوی ادونس اس‎پی و سپس گیم‎بوی میکرو).
بنا به گزارش  WSJ، دو مدل سوئیچ جدید منتشر خواهد شد. یکی از آن‌ها از مدل کنونی ارزان‌تر بوده و برای گیمرهایی که به دنبال بازی‌های ساده هستند طراحی شده است. مدل دیگر قابلیت‌های بیشتری داشته و یک کنسول پرمیوم برای گیمرهای حرفه‎ای است. البته با این که این کنسول برای گیمرهای خیلی حرفه‌ای ساخته شده است اما باز هم به اندازه‌ی ایکس‌باکس‌وان و پلی‎استیشن4 قوی نیست که البته اگر نینتندو بخواهد در پلتفرم اصلی سوئیچ بماند این موضوع منطقی است. 
در مدل ارزان‌تر بعضی از قابلیت‌ها حذف شده‌اند تا قیمت پایین بیاید. یکی از این قابلیت‌ها لرزش کنسول است که البته این موضوع کمی عجیب است زیرا بعضی از بازی‎های سوئیچ به شدت به قابلیت HD Rumble نینتندو وابسته هستند. به نظر می‌رسد که نینتندو قصد دارد دو کنسول جدید خود را در مراسم E3 در اواسط خرداد ماه معرفی کند. درضمن گفته می‌شود که این شرکت دو کنسول را پیش از سال 2020 منتشر خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:

انتشار پلی‎استیشن5 چه تأثیری روی پلی‎استیشن VR خواهد داشت؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر