بیت کوین جانی دوباره گرفت؛ رسیدن ارزش بیت کوین به 5000 دلار

بیت کوین جانی دوباره گرفت؛ رسیدن ارزش بیت کوین به 5000 دلار

بیت کوین جانی دوباره گرفت؛ رسیدن ارزش بیت کوین به 5000 دلار البته شاید دلیل این رشد، معاملات غیرواقعی باشد.

بیت کوین با ارزش گرفتن عجیب در سال 2017 و رسیدن به 20 هزار دلار، باعث شده عده زیادی به ماینینگ روی بیاورند اما پس از گذشت این دوران طلایی، به نظر می‌رسید که دیگر این ایام تکرار نخواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد که دوباره روزهای خوش بیت کوین و طرفدارانش برگشته باشد.

 

بیت کوین به 5000 دلار رسید

ارزش بیت کوین در روزهای اخیر به 5 هزار دلار رسیده است که اگرچه اصلاً با ارزش 20 هزار دلاری آن در اواخر سال 2017 قابل مقایسه نیست اما به هر حال بالاتری نرخی است که بیت کوین در سال 2019 تجربه کرده است.

این پیشرفت دوباره تنها به بیت کوین محدود نیست بلکه سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش هم در چند روز اخیر بین 10 تا 45 درصد رشد داشته‌اند.

رشد مجدد بیت کوین باعث شده است تا هم فعالان این حوزه و هم تحلیل‌گران نسبت به آینده این ارز دیجیتال به شدت امیدوار شوند و به عبارتی بگویند که ارزهای دیجیتال دوباره به حیات بازگشته‌اند. حتی برخی از تحلیل‌گران معتقدند که ارزش بیت کوین به 6000 دلار هم خواهد رسید.

 

دلیل رشد یکباره بیت کوین چیست؟

هنوز به صورت دقیق دلیل رشد یکباره بیت کوین مشخص نیست اما برخی از کارشناسان معتقدند یک سفارش عجیب 100 میلیون دلاری برای خرید بیت کوین باعث این رشد شده است که از سمت یک شخص ناشناس صورت گرفته است. البته برخی هم معتقدند که چنین سفارش عظیمی دروغ اول آوریل بوده است. با این اوصاف این دسته از افراد معتقدند که برخی از معاملات دروغین و مانند همین سفارش 100 میلیون دلاری باعث شده است تا شاهد جهش‌هایی این چنینی در قیمت بیت کوین باشیم.

البته از سوی دیگر عده زیادی هستند که به آینده بیت کوین امید زیادی دارند. به عنوان مثال عجیب‌ترین پیش‌بینی اخیر را می‌توانیم مثال بزنیم که تیم دریپر، میلیاردر آمریکایی و یکی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاران در حوزه ارز دیجیتال داشت. به اعتقاد او ارزش بیت کوین به 4 میلیون دلار خواهد رسید، یعنی این ارز دیجیتال رشد 1000 برابری را تجربه خواهد کرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما رشد دوباره بیت کوین به دلیل معاملاتی دروغین است؟ آینده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را چطور می‌بینید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

آموزش‌های کاربردی:

انواع اکسچنج‌ها در بحث ارزهای دیجیتال

قرارداد هوشمند چگونه با تکنولوژی بلاک‌چین کار می‌کند؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: independent


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر