تغییر طراحی لایو اکشن شخصیت محبوب سونیک در پی اعتراضات طرفداران این کاراکتر

تغییر طراحی لایو اکشن شخصیت محبوب سونیک در پی اعتراضات طرفداران این کاراکتر

وقتی که شرکت فیلم‎سازی پارامونت اولین تریلر فیلم جدید سونیک را منتشر کرد مردم آن را آزار دهنده و زشت خواندند و حال استودیو سگا اعلام کرده که آن را تغییر خواهد داد. کارگردان این فیلم، جف فولر امروز درمورد بازخوردها توییت کرده و گفت که نقدها را خیلی بلند و واضع شنیده است. فولر تأیید کرد که طراحی کاراکتر سونیک تغییر خواهد کرد او در توییت خود گفت: «شما از طراحی سونیک خوشتان نیامده و دوست دارید تغییر کند. این اتفاق خواهد افتاد. همه‎ی کارکنان پارامونت و سگا همه‎ی تلاششان را می‎کنند تا طراحی این کاراکتر در بهترین حالت خود باشد.» 
پس از انتشار تریلر بسیاری از طرفداران در توییتر، تامبلر و ردیت از طراحی بسیار زشت اعضای بدن سونیک انتقاد کردند. بیشترین انتقادات به پاهای شبیه به انسان و دندان‎های سونیک بود. حتی طراح خود کاراکتر سونیک نیز نظراتش را به این مکالمات در توییتر اضافه کرد. 
نائوتو اوشیما، طراح اصلی سونیک در توییت خود نوشت: « من همه‎ی سونیک‎ها را دوست داشتم. یک تریلر از فیلم سونیک دیدم و انتظار داشتم که بزرگسالان نیز بتوانند کمی تفریح کنند. اما حال نگران هستم». حتی اوشیما نیز می‎داند که دلیل اعتراضات به طراحی دوباره‎ی سونیک به خاطر علاقه‎ی شدید طرفداران به این کاراکتر است. 
امیدواریم که سونیک دوباره به زودی طراحی شود و اینبار دندان‎های کمتری داشته باشد. فولر هنوز نگفته که تغییر در کل ظاهر کاراکتر، که کاری بسیار دشوار است، باعث می‎شود که تاریخ انتشار فیلم به عقب بیوفتد یا خیر. تا پیش از این قرار بود که فیلم Sonic the Hedgehog آبان ماه به سینما بیاید. 

 

بیشتر بخوانید:

آکادمی اسکار نتفلیکس را از نامزدی جوایز اسکار محروم نخواهد کرد

شرکت Siden تفنگ‎های نوری گیمینگ قدیمی را به تلویزیون‎های مدرن می‎آورد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر