تست مقاومت ردمی نوت 7 در فضا (تماشا کنید)

تست مقاومت ردمی نوت 7 در فضا (تماشا کنید)

ردمی نوت 7، گوشی ارزان قیمت شیائومی به خوبی از پس تست مقاومت در فضا برآمده است و بدون هیچ آسیبی به زمین بازگشته است.

مقاومتی که گوشی‌ها مختلف در شرایط سخت از خودشان نشان می‌دهند، چند سالی است که به یک رسم برای گوشی‌ها تبدیل شده‌اند. شیائومی هم از این دسته جدا نیست و این بار تستی جالب را روی ردمی نوت 7 (redmi note 7) انجام داده است که در فضا و در شرایط دمایی خاصی بوده است.

شیائومی برای اینکه نشان دهد ردمی نوت 7 از نظر ساخت کیفیت بسیار بالایی دارد، به وسیله یک بالن این گوشی را به فاصله 35 کیلومتری زمین فرستاده است و اتفاقاً این گوشی به خوبی از پس این نبرد سخت برآمده است.

 

عکاسی در فضا توسط redmi note 7

ردمی نوت 7 در این فاصله 31 کیلومتری از زمین و در شرایط دمایی بسیار پایین (دمای گوشی در این ارتفاع 4 درجه بوده)، توانسته است عکس‌هایی را به ثبت برساند که از طریق توییتر این تصاویر منتشر شده است.

این تصاویر صحنه‌های خاصی را به ثبت نرسانده‌اند اما موضوع اینجاست که ردمی نوت 7 در این شرایط دمایی از خود مقاومت خوبی را نشان داده و عملکرد عادی داشته است.

یکی از تصاویر ثبت شده توسط redmi note 7 در فضا

یکی از تصاویر ثبت شده توسط redmi note 7 در فضا

 

سقوطی که مرگبار نبود

در نهایت در ارتفاع 35 کیلومتر و 375 متری و تحت فشار اتمسفری 1 کیلو پاسکال، بالن حاوی ردمی نوت 7 منفجر شد اما گوشی‌ها و تجهیزات با چتر در یک زمین افتادند. جالب اینجاست که دستگاه با سقوط از این ارتفاع هیچ آسیبی ندیده است و حتی خراشی هم برنداشته است که این خود به خوبی کیفیت بالای ساخت ردمی نوت 7 را نشان می‌دهد.

البته برای چندین ثانیه، ردمی نوت 7 خاموش شد اما بعد از روشن کردن دوباره آن، همه چیز معمولی به نظر می‌رسد و عملکرد دستگاه کاملاً عادی بود.

 

تست مقاومت redmi note 7 در فضا

 

 

 

 

ردمی نوت 7 را دقیق‌تر ببینید:

ردمی نوت 7 شیائومی با قیمت تنها 150 دلار و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر