گوگل پلی استور به شما می‎گوید کدام اپلیکیشن‎ها را باید حذف کنید

گوگل پلی استور به شما می‎گوید کدام اپلیکیشن‎ها را باید حذف کنید

اگر به طور مداوم روی گوشی اندروید خود اپلیکیشن و گیم دانلود می‎کنید و از بیشتر آن‎ها استفاده نمی‎کنید فضای گوشی شما با چیزهایی پر می‎شود که حتی یکبار هم روی آن‎ها کلیک نکرده‎اید. اخیراً بعضی از کاربران نوتیفیکیشنی از طرف گوگل پلی استور دریافت کرده‎اند که به آن‎ها گفته شده بود با حذف اپلیکیشن‎هایی که استفاده نمی‎کنند فضای گوشی خود را خالی کنند. 
اگر روی نوتیفیکیشن کلیک کنید به پلی استور هدایت می‎شوید و در آنجا می‎توانید لیستی از اپلیکیشن‎ها را ببینید. این لیست به شما می‎گوید که اپلیکیشن‎ها چقدر حجم دارند و آخرین بار چه زمانی از آن‎ها استفاده کرده‎اید. به این وسیله شما می‎توانید گیم‎ها یا اپلیکیشن‎هایی که فکر می‎کردید استفاده می‎کنید اما در اصل بی مصرف هستند را حذف کنید. 
این قابلیت به خصوص برای کسانی خوب است که خیلی اهل تکنولوژی نیستند و خیلی با اپلیکیشن‎های مخصوص خالی کردن حافظه مثل Files گوگل یا دیگر نمونه‎های مشابه آشنایی ندارند. اما اگر درمورد اپلیکیشن‎هایی که نصب می‎کنید به اندازه‎ی کافی وسواس به خرج می‎دهید به احتمال زیاد خودتان مدام به منو حافظه سر زده و آن‎هایی که فضای اضافی گرفته‌اند را خالی می‎کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

افزار Digital Wellbeing گوگل سرعت گوشی‎های پیکسل را پایین می‎آورد

سامسونگ می‎گوید که به زودی تکلیف گوشی تاشو 2000 دلاری این شرکت معلوم خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر