زنفون 6؛ پرچمدار 2019 ایسوس، قدرتمندی با قیمت یک میانرده

زنفون 6؛ پرچمدار 2019 ایسوس، قدرتمندی با قیمت یک میانرده

زنفون 6؛ پرچمدار 2019 ایسوس، قدرتمندی با قیمت یک میانرده رونمایی شد. بررسی این گوشی را در فیسیت ببینید.

ساعاتی پیش ایسوس از پرچمدار 2019 خود رونمایی کرد، زنفون 6 (Zenfone 6)، قدرتمندی که به لطف مشخصات برجسته، دوربین خارق‌العاده و بکر و قیمت مناسبش، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی پرچمدار را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی مشخصات زنفون 6 ایسوس

طراحی بکر با نمایشگر تمام صفحه

گوشی هوشمند زنفون 6 ایسوس از یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 بهره می‌برد. ایسوس در ساخت این گوشی، ایده‌ای بکر را پیاده‌سازی کرده است، ایده‌ای که به لطف آن شاهد نمایشگر تمام صفحه در زنفون 6 هستیم. در واقع دوربین این گوشی به صورت چرخان ساخته شده و به همین دلیل هم ناچ بالای نمایشگر حذف شده است.

این نوع طراحی را با کمی تفاوت در گوشی گلکسی A80 سامسونگ شاهد بودیم اما در گلکسی A80 این پنل به صورت کشویی طراحی شده بود و دوربین هم در این پنل ثابت می‌چرخید.

نمایشگر تمام صفحه در گوشی Zenfone 6

نمایشگر تمام صفحه در گوشی Zenfone 6

 

قدرتمندترین سخت افزار ممکن

ایسوس در این پرچمدار خوش قیمتش از قدرتمندترین سخت افزار ممکن استفاده کرده است. در Zenfone 6 ایسوس شاهد به کار گیری قدرتمندترین پردازنده موجود یعنی اسنپدراگون 855 هستیم که با پردازنده آدرنو 640 جفت شده است.

ایسوس گوشی زنفون 6 را در دو نسخه، یکی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، رونمایی کرده است. البته اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، جای هیچ نگرانی نیست زیرا این گوشی دارای اسلات اختصاصی کارت حافظه است که تا 1 ترابایت می‌توان به آن حافظه اضافه کرد.

این اسلات اختصاصی کارت حافظه یک نقطه قوت برای zenfone 6 به حساب می‌آید زیرا در شرایطی که بسیاری از کمپانی‌ها شما را به داشتن یک گوشی دو سیم کارته و یا یک گوشی با تک سیم کارت و حافظه داخلی بیشتر محدود می‌کنند، ایسوس دست شما را کاملا باز گذاشته است و همزمان می‌توانید از هر دو ویژگی بهره ببرید.

 

دوربین اصلی و سلفی مشترک؛ یک ایده خارق‌العاده

مهمترین مشخصه گوشی هوشمند zenfone 6، دوربین جذاب این گوشی است. دوربین این گوشی دارای دو لنز، یکی 48 مگاپیکسلی، از نوع واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است و لنز دیگر 13 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید و با f/2.4 است.

این گوشی تنها همین یک دوربین را دارد و در واقع دوربین اصلی و سلفی به صورت مشترک طراحی شده‌اند، به این صورت که دوربین در یک پنل چرخشی قرار گرفته است. ضمنا این دوربین در هر دو حالت اصلی و سلفی قادر است ویدیویی با کیفیت 4K با 60 فریم بر ثانیه را ثبت کند.

دوربین چرخشی در ذنفون 6 ایسوس

دوربین چرخشی در زنفون 6 ایسوس

 

باتری پرظرفیت

زنفون 6 ایسوس به یک باتری فوق‌العاده پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. بنابراین شک نکنید که برای کل روز بدون شارژ باقی نخواهید ماند و حتی به پاوربانک هم نیازی نخواهید داشت. از سوی دیگر این گوشی به قابلیت شارژ سریع 4 (Quick Charge 4.0) هم مجهز شده است.

 

قیمت گوشی Zenfone 6

گوشی دنفون 6 یک تغییر استراتژی بارز در کمپانی ایسوس است. این کمپانی اگرچه قابلیت‌های خاصی در پرچمدار 2019 خود اعمال کرده است که در نوع خود نظیر ندارد اما همچنان قیمت نسخه پایه این گوشی را پایین نگه‌داشته و همان برچسب قیمت پرچمدار سال گذشته خود را برای آن در نظر گرفته است.

با این اوصاف نسخه‌ای از زنفون 6 با 6 گیگابایت رم تنها 500 یورو قیمت دارد اما قیمت نسخه قدرتمندتر این گوشی هنوز مشخص نشده است. بنابراین این پرچمدار ایسوس یکی از بالارده‌های خوش قیمت محسوب می‌شود که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

در این رنج قیمتی می‌توان وان پلاس 7 را به شما معرفی کنیم، پرچمدار 2019 وان پلاس که تنها چند روز از عرضه آن می‌گذرد و اتفاقا به دلیل مشخصات فوق‌العاده عالی و قیمت مناسب، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

اخبار مرتبط:

وان پلاس 7 و 7 پرو؛ پرچم‌داران قدرتمند 2019 وان پلاس رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mohammadreza22

شنبه, 28 اردیبهشت 1398

ببخشید آخر متن اشتباها نوشتین پرچمدار سونی لطفا تصحیح کنید.

پاسخ

sadra abdoli

یک‌شنبه, 02 تیر 1398

داداش پرچم داره

پاسخ

ثبت نظر