Call of Duty: Black Ops 5 یک سال زودتر از انتظار در سال 2020 منتشر خواهد شد

Call of Duty: Black Ops 5 یک سال زودتر از انتظار در سال 2020 منتشر خواهد شد

به گزارش  Kotaku، سری جدید Call of Duty: Black Ops 5 در سال 2020 یک سال زودتر از زمان انتظار منتشر خواهد شد. سری بازی  Call of Duty از سال 2012 الگوی خیلی خاصی را برای انتشار بازی‎هایش دنبال کرده است. شرکت تولید کننده‎ی این بازی، اکتیویژن به همراه سه استودیوی اصلی خود، Sledgehammer، Treyarch و Infinity Ward هر سه سال یکبار نسخه‎ی جدید این بازی را منتشر می‎کنند. 
از آنجایی که Treyarch در سال 2018،  Call of Duty: Black Ops 4 و Infinity Ward نسخه‎ی  Modern Warfare را در سال 2019 منتشر کردند، انتظار می‎رفت Sledgehammer به همراه استودیو Raven نسخه‎ی جدید Cold War را در سال 2020 منتشر کنند. 
اما به گزارش Kotaku، به دلیل تغییراتی در مدیریت Sledgehammer  و عدم توافق بین این استودیو و Raven این الگو تغییر کرده است. به همین دلیل اکتیویوژن استودیو Treyarch که مسئول ساخت سری نسخه‎های Black Ops است را مسئول انتشار سری جدید Call of Duty: Black Ops 5 در سال 2020 کرده است. 
Sledgehammer و Raven نیز به عنوان یک استودیو پشتیبان کار کرده و کارهایی که تا به حال انجام داده‎اند به عنوان یک داستان تک بازیکنی در Black Ops 5 قرار داده خواهد شد. البته این تغییرات به جای سه سال به استودیو Treyarch ، تنها دوسال تا بازی جدید خود را توسعه دهند که تا حدی نگران کننده است زیرا در دنیای گیمینگ فشار کاری توسعه دهندگان بسیار سنگین است. اکتیویژن هنوز درمورد این شایعات چیزی نگفته اما انتظار می‏رود که در مراسم  E3 2019 توضیحات بیشتری درمورد این تغییرات بدهد. 

 

بیشتر بخوانید:

یک بازی پوکمون جدید برای پلتفرم گوشی هوشمند منتشر شد

موزیلا یک پسورد منیجر رایگان برای اندروید منتشر کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر