سرویس آیتونز اپل پس از رویداد 2019 WWDC غیرفعال می‌شود

سرویس آیتونز اپل پس از رویداد 2019 WWDC غیرفعال می‌شود

سرویس آیتونز اپل پس از رویداد 2019 WWDC غیرفعال می‌شود.

رویداد توسعه‌دهدگان اپل، WWDC 2019، از 13 تا 17 خرداد ماه برگزار خواهد شد و احتمالا شاهد معرفی iOS 13 در این رویداد باشیم. حالا بر اساس گزارش‌ها گفته می‌شود که بعد از این رویداد، اپل پشتیبانی از برنامه محبوب آیتونز را پایان خواهد داد. البته این اولین باری نیست که اخباری درباره پایین کار نرم افزار آیتونز به گوشی می‌رسد؛ بلکه پیشتر هم گفته شده بود که اپل قصد دارد آیتونز را به اپلیکیشن‌های مستقل تقسیم کند.

 

وجود آیتونز دیگر توجیهی ندارد

رویکرد اپل اعمال تغییراتی برای راحتی بیشتر کاربران است، به همین دلیل این کمپانی ترجیح می‌دهد اپلیکیشن‌های مجزایی را برای هر موضوع مانند فیلم، موسیقی و پادکست ارائه کند. از طرفی برنامه اپل موزیک (Apple music) در حال حاضر بسیاری از ویژگی‌های نرم افزار آیتونز را دارد و عملا نیاز کاربران به این سرویس را فراهم می‌کند. از سوی دیگر سرویس‌هایی مانند اسپاتیفای، امکانی را فراهم می‌کند که به سادگی گوشی‌های آیفون و آیپد با هم همگام‌سازی شوند و هیچ نیازی هم به آیتونز نباشد. با این اوصاف دیگر وجود آیتونز هیچ توجیهی ندارد.

 

 

در نظر داشته باشید که اپل هنوز تاریخ رسمیِ پایان کار آیتونز را اعلام نکرده است اما به هر ترتیب این اتفاق یک باره رخ نمی‌دهد و حتما اپل یک مهلت کوتاه به کاربران می‌دهد تا فایل‌هایی که روی آیتونز دارند را به جای دیگری منتقل کنند.

رویداد WWDC 2019 اپل از تاریخ 13 تا 17 خردادماه امسال برگزار خواهد شد اما از این رویداد چه انتظاری داریم؟

 

 

اخبار مرتبط:

آموزش انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر ویندوزی با استفاده از برنامه itunes

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر