لپ تاپ‌های نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ با الگوبرداری از مک بوک پرو اپل رونمایی شدند

لپ تاپ‌های نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ با الگوبرداری از مک بوک پرو اپل رونمایی شدند

لپ تاپ‌های نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ با الگوبرداری از مک بوک پرو اپل رونمایی شدند که بین 999.99 و 1499 دلار قیمت دارند.

حالا که تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد WWDC 2019 اپل باقی ‌مانده است، سامسونگ از دو لپ تاپ جدید با نام‌های نوت بوک 7 و 7 فورس (Notebook 7 and 7 Force) رونمایی کرده است که کاملاً مشخص است از لپ تاپ‌های اپل، مک‌ بوک پرو (MacBook Pro)، الهام گرفته‌اند. لپ‌تاپ‌های ویندوز 10 سامسونگ دارای لبه‌های تراش‌خورده، حاشیه‌های باریک و ترک پد بزرگ هستند.

سامسونگ حتی پا را از طراحی مشابه با مک‌ بوک پرو فراتر گذاشته است و در جزییاتی مانند فونتِ به کار رفته روی کیبورد، والپیپر و... هم از این لپ تاپ کپی‌برداری کرده است. از طرفی بریدگی پایین ترک پد در لپ تاپ‌های جدید سامسونگ نیز از مک‌ بوک پرو الهام گرفته شده است.

نسخه 13 اینچی، با آرایش کیبورد و ترک پدی که دقیقاً در وسط قرار گرفته است، شباهت بیشتری به مک بوک پرو اپل دارد. این در حالی است که در نوت بوک 7 فورس سامسونگ، ترک پد کمی به سمت چپ متمایل شده است.

 

مشخصات نوت بوک 7

لپ تاپ نوت بوک 7 سامسونگ، در دو نسخه با نمایشگرهای 13 و 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده نسل هشتم اینتل، 8 گیگابایت رم، سنسور اثرانگشت (کلید آبی رنگ روی کیبورد) بهره می‌برد. ضمناً اگر به حافظه‌ای با سرعت بالاتر نیاز دارید، امکان اضافه کردن SSD هم روی این لپ تاپ برای شما فراهم است. سامسونگ برای این لپ تاپ قیمت 999.99 دلاری را در نظر گرفته است.

نوت بوک 7 _ 13 و 15 اینچی

نوت بوک 7 _ 13 و 15 اینچی

 

پورت‌های و اتصالات در نوت بوک 7

نوت بوک 7 سامسونگ برخلاف مک‌ بوک پرو اپل دارای چندین پورت کاربردی است که عبارت‌اند از:

  • دو پورت USB 3.0
  • یک پورت USB-C
  • پورت HDMI
  • اسلات کارت حافظه MircoSD

ضمناً اگر بخواهید لپ تاپ را به یک مانیتور اکسترنال و یا سایر لوازم جانبی وصل کنید، هیچ نیازی به دانگل نیست. این لپ تاپ اما یک مشکل دارد، نمی‌توانید کابل اترنت را به آن وصل کنید.

 

نوت بوک 7 فورس

نسخه 15 اینچی این لپ تاپ، نوت بوک 7 فورس (Notebook 7 Force) نام دارد که شباهت زیادی به نسخه معمولیِ 13 اینچی دارد. سامسونگ این لپ تاپ را با هدف قرار دادن گیمرها و افرادی که برای ویرایش ویدیو به یک لپ تاپ نیاز دارند، عرضه کرده است. رنگ مشکی این لپ تاپ اما بیشتر از اینکه شبیه به مک بوک پرو باشد، شباهت زیادی به لپ تاپ ریزر بلید دارد.

این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Nvidia’s GeForce GTX 1650 (که نسبت به GTX 1050 قدرتمندتر و بهینه‌تر است)، 16 گیگابایت رم و دو اسلات برای اضافه کردن حافظه بهره می‌برد. ضمناً برخلاف نسخه معمولی، نوت بوک 7 فورس از یک پورت اترنت هم بهره می‌برد. سامسونگ برای این لپ تاپ قیمت 1499 دلار را در نظر گرفته است.

لپ تاپ نوت بوک 7 فورس سامسونگ

لپ تاپ نوت بوک 7 فورس سامسونگ

زمان فروش نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ

انتظار داریم که سامسونگ این دو لپ تاپ را از 26 ماه ژوئن، یعنی 4 مرداد ماه و از طریق فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ و آمازون به فروش برساند. البته باید بدانید که این دو لپ تاپ جدید سامسونگ نسبت به نمونه‌های هم‌رده خود قیمت گران‌تری دارند.

 

اخبار مرتبط:

مروری بر مک بوک پرو جدید: پنج نکته که باید در مورد جدیدترین لپ تاپ‌های اپل بدانید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر