ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟ با فیسیت همراه باشید تا این دو هدفون بی سیم را با هم مقایسه کنیم.

ایرپاد 2 اپل و ایرباد جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز، معروف‌ترین و جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم هستند که روی کاغذ شباهت‌های زیادی به هم دارند و در کنار این شباهت‌ها، این دو هدفون بی‌سیم تفاوت‌هایی هم با هم دارند. اما کدام‌یک از این دو محصول بهتر است؟ با فیسیت همراه باشید تا این دو رقیب جدی، ایرپاد 2 (AirPods 2) و گلکسی بادز (Galaxy buds) را با هم مقایسه کنیم.

 

مقایسه ایرپاد 2 و گلکسی بادز

طراحی 

برنده: گلکسی بادز سامسونگ

هر دو هدفون بی سیم اپل و سامسونگ دارای طراحی فوق‌العاده زیبا و چشم‌گیری هستند. ایرپاد 2 اپل (AirPods 2) درست مانند نسل اول این محصول، از همان بخش آویزمانند کنار گوش بهره می‌برد اما گلکسی بادز این بخش را ندارد و کاملا در گوش قرار می‌گیرد. گلکسی بادز به لطف لاستیک‌هایی در سایز‌های مختلف، کاملا در گوش ثابت می‌شود و احتمال افتادن آن بسیار کم است. البته در بررسی‌های مختلف مشخص شده است که هنگام استفاده از ایرپاد اپل هم نگرانی درباره افتادن هدفون بی سیم از گوش وجود ندارد.

از سوی دیگر همان لاستیک‌هایی که در اطراف گلکسی بادز (Galaxy buds) قرار می‌گیرد باعث می‌شود که این هدفون بی سیم صداهای اطراف را بهتر از ایرپاد 2 اپل حذف کند. همچنین گلکسی بادز سامسونگ کم وزن‌تر و راحت‌تر است. با این اوصاف از نظر طراحی، گلکسی بادز برنده این رقابت است.

ایرپاد 2 اپل در مقابل گلکسی بادز سامسونگ

ایرپاد 2 اپل در مقابل گلکسی بادز سامسونگ

 

کیس شارژ

برنده: ایرپاد 2 

یکی از مهم‌ترین مشخصات ایرپاد 2، کیس شارژ کوچک و زیبای آن است که تا 19 ساعت شارژ اضافه برای شما فراهم می‌کند. مهم‌تر اینکه اپل برای ایرپاد 2 یک کیس شارژ وایرلس هم در نظر گرفته است (با هزینه 40 دلاری) که می‌توانید آن را تهیه کنید و حتی از این کیس شارژ بی سیم برای ایرپاد نسل اول هم می‌توانید استفاده کنید.

کیس شارژ گلکسی بادز اما نه تنها وایرلس نیست بلکه 19 ساعت شارژ اضافی هم فراهم نمی‌کند. گفته می‌شود که کیس شارژ گلکسی بادز در نهایت 7 ساعت شارژ بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. با این اوصاف برنده این رقابت از نظر کیس شارژ، ایرپاد 2 اپل است.

 

کیفیت صدا

برنده: گلکسی بادز

هر دو هدفون بی سیم اپل و سامسونگ در حوزه کیفیت صدایی که ارائه می‌دهند، بسیار خوب هستند. با این وجود در مورد موسیقی‌هایی که دارای صدای Bass هستند، گلکسی بادز سامسونگ عملکرد بهتری دارد. بنابراین اگر به موسیقی‌های دارای Bass علاقه‌مند هستید، گلکسی بادز سامسونگ کیفیت بهتری دارد و انتخاب مناسب‌تری برای شماست.

از طرفی به لطف قرارگیری کامل گلکسی بادز در گوش و لاستیک‌هایی که دقیقا سایز گوش هستند، صدایی بدون هیچ نویز و صدای مزاحم اطراف را دریافت می‌کنید.

مسئله دیگر قابلیت ضد آب گلکسی بادز است. این هدفون بی سیم سامسونگ از استاندارد IPX2 بهره می‌برد (البته این هدفون برای استفاده در استخر مناسب نیست). این در حالی است که ایرپاد اپل چنین قابلیت ضد آبی را ندارد. با این اوصاف برنده این بخش هم گلکسی بادز سامسونگ است.

 

قیمت

برنده: گلکسی بادز

ایرپاد اپل و گلکسی بادز سامسونگ، هر دو هدفون‌های بی سیم قدرتمندی هستند که طراحی زیبا و کیفیت بالایی دارند. گلکسی بادز حدود 125 دلار قیمت گذاری شده است اما نسخه معمولی ایرپاد 2 اپل 159 دلار و نسخه‌ای که کیس شارژ بی سیم دارد، 199 دلار قیمت دارد. با این اوصاف از نظر قیمت هم گلکسی بادز سامسونگ برنده این رقابت است.

 

مقایسه کلی گلکسی بادز و ایرپاد 2

  • قیمت: 125 دلار در مقابل 199 دلار : برنده گلکسی بادز
  • رنگ بندی: سفید، مشکی و زرد در مقابل تک رنگ سفید: برنده گلکسی بادز
  • اندازه: 0.7 در 0.9 در 0.8 اینچ در مقابل 0.7 در 0.7 در 1.6 اینچ
  • عمر باتری: 6 ساعت و 7 ساعت (کیس شارژ) در مقابل 5 ساعت و 24 ساعت (کیس شارژ)

 

نظر شما درباره این دو هدفون بی سیم معروف چیست؟ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

 

اخبار مرتبط:

چگونه ایرپاد اپل را ریست کنیم؟

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Parsa

جمعه, 17 خرداد 1398

من خودم ایرپادز دارم، اصلاً ازش راضی نیستم، دلایل: (1. اگاهی اوقات هنگ میکنه و به سختی به آیفونم متصل میشه. 2. کیفیت صدای خیلی خاصی نداره.. 3. گاهی اوقات هنگ میکنه و الکی شارژشو از دست میده که این مشکل از باتری میتونه باشه) مطمِنم ایرپادز 2 هم چنگی به دل نمیزنه! با احترام به اپل که خیلی از برندهای دیگه سرتره من به گلکسی بادز مهاجرت میکنم!!!

پاسخ

فواد

چهارشنبه, 05 تیر 1398

درسلام،در خصوص مکالمه تلفنی از طریق میکروفن،گلکسی بهتره یا ایرپاد؟

پاسخ

A.J.A.1

یک‌شنبه, 12 آبان 1398

کی میگه گلکسی بادز کیس وایرلس شارژر نداره؟؟؟؟؟
نتنها کیسش وایرلس شارژه بلکه خود باد ها هم وایرلس شارژن
میتونید به سایت سامسونگ مراجعه کنید

پاسخ

Kamali

جمعه, 15 آذر 1398

خواهشا اگه نقد میکنید درست نقد کنید و اطلاعات درست رو در اختیار دوستان بزارید تا راحتتر بتونن تصمیم گیری کنن. کیس شارژ گلکسی بادز وایرلس شارژ هست که با خود گوشی s10 هم شارژ میشه به صورت کاملا بیسیم. من خودم شارژر وایرلس سامسونگ دارم و کیس گلکسی بادز رو کافیه روی اون قرار بدی تا شارژ بشه

پاسخ

ثبت نظر