کنسول بازی اسکارلت رونمایی شد؛ قدرتمندترین کنسول مایکروسافت

کنسول بازی اسکارلت رونمایی شد؛ قدرتمندترین کنسول مایکروسافت

کنسول بازی اسکارلت، قدرتمندترین کنسول مایکروسافت با سرعت 40 درصدی بهتر در لود بازیها رونمایی شد.

رویداد E3 2019 در جریان است و مایکروسافت هم در این رویداد حضور دارد. مایکروسافت در جریان این کنفرانس با انتشار ویدیویی از کنسول نسل نهمی ایکس باکس با نام رمز اسکارلت، اطلاعاتی درباره این محصول را ارائه کرده است.

کمپانی مایکروسافت، کنسول بازی اسکارلت را بزرگ‌ترین جهش بین نسلی و قدرتمندترین کنسولی می‌داند که تولید کرده است. این کمپانی همچنین معتقد است که اسکارلت تنها و تنها برای بازی خواهد بود. با فیسیت همراه باشید تا جزییاتی که درباره این کنسول بازی جدید مایکروسافت می‌دانیم را با شما در میان بگذاریم.

رونمایی از ایکس باکس اسکارلت در رویداد E3

رونمایی از ایکس باکس اسکارلت در رویداد E3

 

کنسول بازی اسکارلت

سخت افزار ایکس باکس اسکارلت

اسکارلت، ایکس باکس نسل نهمی مایکروسافت، از یک پردازنده شخصی‌سازی شده مبتنی بر پردازنده ای‌ام‌دی Zen 2 و گرافیک GDDR6 بهره می‌برد. به ادعای مایکروسافت این کنسول بازی، چهار برابر قوی‌تر از کنسول بازی ایکس باکس وان است، همچنین از رزولوشن 8K هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌هایی با نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه را اجرا کند.

 

به کارگیری SSD‌های نسل جدید و افزایش سرعت لود بازی

گفته می‌شود که کنسول بازی اسکارلت از SSD بهره خواهد برد اما این SSDها در اصل نسل جدیدی از SSDهای مایکروسافت هستند که اسکارلت از آن‌ها به عنوان حافظه رم مجازی بهره خواهد برد. گویا به کارگیری همین SSDها باعث خواهد شد که بازی‌ها حدودا 40 درصد سریع‌تر از نسل قبلی لود شوند.

 

زمان عرضه کنسول بازی اسکارلت

به گفته مایکروسافت، ایکس باکس اسکارلت در تعطیلات کریسمس 2020 رسماً راهی بازار خواهد شد. ضمناً گفته می‌شود که بازی Halo Infinite هم همراه با این کنسول بازی عرضه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

شرکت بزرگ گیمینگ EA Games اینبار با بازی‎های مستقل به مراسم E3 2019 می‎آید

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر