هواوی میت 30 پرو در راه است؛ دوربین اصلی چهارگانه و رفرش ریت 90 هرتز

هواوی میت 30 پرو در راه است؛ دوربین اصلی چهارگانه و رفرش ریت 90 هرتز

هواوی میت 30 پرو در راه است؛ دوربین اصلی چهارگانه و رفرش ریت 90 هرتز.

پرچمدار بعدی هواوی که منتظر رونمایی از آن هستیم، هواوی میت 30 پرو است که از ماه گذشته انتشار شایعات درباره آن شروع شد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

بررسی شایعات حول هواوی میت 30 پرو

نمایشگر

بنا به شایعات پرچمدار بعدی هواوی، هواوی میت 30 پرو از یک نمایشگر 6.71 اینچی از نوع AMOLED بهره خواهد برد که دارای نرخ تازه‌سازی (refresh rate) 90 هرتز خواهد بود، چیزی که در گوشی وان پلاس 7 پرو شاهد آن بودیم.

 

دوربین اصلی و سلفی

رندرهایی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است نشان می‌دهد که هواوی میت 30 پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره خواهد برد که در وسط پنل پشتی قرار گرفته است. علاوه بر این چهار دوربین، شاهد یک فلش LED در پایین دوربین‌ها هم هستیم که این طراحی که به شکل V معروف شده است. گفته می‌شود که دوربین اصلی این گوشی زوم 5 برابر نوری و زوم 50 برابری دیجیتال را ارائه می‌دهد.

در گوشه بالایی و سمت چپ این گوشی هم شاهد حفره‌ای هستیم که جایگاه دوربین سلفی دوگانه است. اما در این درزهای اطلاعاتی، خبری از مگاپیکلس دوربین‌های اصلی و سلفی نیست.

 

مشخصات سخت افزاری

گفته می‌شود که پرچمدار بعدی هواوی، تراشه کایرین 985 را به عنوان قلب تپنده در سینه داشته باشد که با موردم Balong 5000 5G جفت خواهد شد. شایعات دیگری نشان می‌دهد که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 55 واتی بهره خواهد برد.

 

رنگ بندی

رندر‌های این گوشی نشان می‌دهد که هواوی میت 30 پرو حداقل در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی راهی بازار خواهد شد. البته در این خصوص نمی‌توان نظر قطعی داد و باید منتظر باشیم تا هواوی اخبار رسمی را منتشر کند.


انتظار داریم که هواوی میت 30 پرو در ماه اکتبر رونمایی شود اما اگر شما هم نمی‌توانید برای اطلاع از مشخصات این گوشی صبر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که اخبار مربوط به آن را از فیسیت دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط:

خانواده هواوی میت 30 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه می‌شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر