نهمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز با حضور آقای فونت ایران

نهمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز با حضور آقای فونت ایران

نهمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز با حضور آقای فونت ایران برگزار می‌شود.

استارتاپ گرایند، جامعه کسب و کارهای اینترنتی شیراز یا همان ShirazBC رویداد و گردهمایی است که حدودا یک سال است به صورت ماهانه در شیراز برگزار می‌شود. میهمانان این رویداد استارتاپی، کارآفرین‌های حوزه‌های مختلف هستند و هدف این رویداد هم معرفی این کارآفرین‌ها به جوانانی است که به کسب و کارهای جدید علاقه‌مند هستند و شنیدن داستان شروع کار استارتاپ‌های کنونی و مسیر پرفراز و نشیب آنها برای رسیدن به هدف، برای آن‌ها خالی از لطف نیست.

از طرفی در همین گردهمایی‌ها ارتباطات مختلفی شکل می‌گیرد و ایده‌هایی رد و بدل می‌شود که شاید باعث تشکیل گروه‌های موفق و رشد کسب و کارها هم شود.

 

آقای فونت ایران در استارتاپ گرایند تیرماه

میهمان نهمین رویداد استارتاپ گرایند، مسلم ابراهیمی، آقای فونت ایران است. فونت ایران یک فروشگاه فونت فارسی است که از سال 94 کارش را آغاز کرده و از با تلاش‌هایش در این چند ساله چهره وب‌ سایت‌های فارسی را به کلی تغییر داده است.

ایده این کسب و کار ابتدا در همان سال 94 توسط پارک علم و فناوری استان فارس تایید شد و پس از حدود یک سال، در اسفندماه 95، فونت ایران موفق شد به عنوان یکی از شرکت‌های فناور برتر وابسته به پارک علم و فناوری استان فارس فعالیت داشته باشد.

 

حضور در نهمین رویداد استارتاپ گرایند

نهمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز در تاریخ 5 تیرماه از ساعت 17 تا 21 در سالن اجلاس اتاق بازرگانی فارس و با حضور مسلم ابراهیمی برگزار خواهد شد.

اگر شما هم علاقه‌مندید که در این رویداد حضور پیدا کنید، تنها تا سوم تیرماه فرصت ثبت نام دارید. برای حضور در نهمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز کافی است به وب سایت ایوند مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

 

اخبار مرتبط:

 

وزیر ارتباطات از مجلس کارت زرد گرفت + اولین توییت او بعد از این اتفاق

 

مهلت ثبت‎نام بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ تمدید شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر