سریع‌ترین گوشی دنیا را از نزدیک ببینید؛ ردمی K20 پرو

سریع‌ترین گوشی دنیا را از نزدیک ببینید؛ ردمی K20 پرو

ردمی K20 پرو که پرچمدار قاتل نام دارد، به عنوان سریع‌ترین گوشی دنیا نام گرفته است و در مقایسه با می 9 شیائومی و وان پلاس 7 پرو عملکرد بهتری داشته است.

زیر برند اقتصادی ردمی از برند شیائومی، چندی پیش از ردمی K20 خود رونمایی کرد؛ گوشی پرچم‌دار خوش قیمتی که قاتل پرچم‌دارها نام گرفت. حالا این کمپانی خودش را برای رونمایی از ردمی K20 پرو در هند آماده می‌کند و مشخص است که وان پلاس را به عنوان رقیب جدی خود تعیین کرده است. درواقع ردمی قصد دارد برای وان پلاس 7 پرو که حدود 700 یورو قیمت دارد، یک رقیب فوق‌العاده ارزان قیمت‌تر ارائه کند، رقیبی که حدوداً نصف وان پلاس 7 پرو قیمت دارد.

حالا که روز به روز به زمان رونمایی از ردمی K20 پرو در هند نزدیک‌تر می‌شویم، ردمی بیشتر در تلاش است تا این گوشی را به مردم معرفی کند. از این رو بنچمارک‌هایی از Redmi K20 Pro در وب سایت AnTuTu منتشر شده است که با توجه به نتایج این بنچمارک و کسب نمره 388803، ردمی K20 پرو سریع‌ترین گوشی دنیا لقب گرفته است.

البته ناگفته نماند که بنچمارک‌های ترکیبی الزاماً عملکرد عالی گوشی در استفاده‌های روزانه را نشان نمی‌دهد اما به هر ترتیب این فاکتور و نمره کسب شده برای آن، به یک فاکتور مهم برای قشر زیادی از کاربران تبدیل شده است.

 

ردمی K20 پرو برتر از شیائومی Mi 9

شیائومی مدت‌هاست که از آزمون AnTuTu برای سنجش گوشی‌هایش استفاده می‌کند اما جالب این جاست که نمره کسب شده توسط ردمی K20 پرو حتی از نمره کسب شده توسط گوشی Mi 9 (که نمره 372006) هم بهتر است. مسئله اینجاست که هر دو گوشی ردمی K20 پرو و پرچم‌دار کنونی شیائومی، یعنی Mi 9، از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برند.

شیائومی سال‌هاست که از نمرات AnTuTu استفاده می‌کند اما نکته جالب توجه در این تست پیشی گرفتن ردمی K20 پرو از می 9 است، چرا که این گوشی هم مثل ردمی از اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند اما نمره آن 372006 به دست آمده بود.

 

ردمی K20 پرو در مقابل وان پلاس 7 پرو

ردمی برای اینکه بتواند بازار را بدست بیاورد و وان پلاس 7 پرو را شکست دهد و توجه کاربران را به خود جلب کند، یک استراتژی واضح را پیش گرفته است، سرعت بالاتر در کنار قیمت فوق‌العاده پایین‌ترِ ردمی K20 pro در مقابل وان پلاس 7 پرو.

تنها چیزی که باقی می‌ماند، تغییراتی است که امیدواریم در رابط کاربری MIUI این گوشی ببینیم، تغییراتی که باعث عملکرد روان‌تر ردمی K20 Pro در عملکردهای معمول روزانه می‌شود. اگر شاهد چنین تغییراتی باشیم، بی‌شک ردمی K20 پرو جذاب‌تر از چیزی خواهد بود که انتظار داریم.

 

اخبار مرتبط:

ردمی K20 Pro؛ پرچم‌دار ردمی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

وان پلاس 7 و 7 پرو؛ پرچم‌داران قدرتمند 2019 وان پلاس رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

kamallvesal

یک‌شنبه, 16 تیر 1398

تنظیمات بروز رسانی حساب

پاسخ

ثبت نظر