اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌ می‌کند

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌ می‌کند

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌ می‌کند .

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب و معروف، این بار روش جدیدی برای بازیابی اکانت‌های هک شده ارائه کرده است که این ویژگی هک کردن حساب‌های اینستاگرام را هم سخت‌تر می‌کند.

درواقع اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به واسطه آن بتوان فرآیند بازیابی حساب‌های هک شده را از طریق خود نرم افزار اینستاگرام انجام داد. این قابلیت بی‌شک محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران پیدا خواهد کرد زیرا در حال حاضر برای بازیابی حساب اینستاگرامی هک شده، کاربر باید فرمی را پرکرده و ایمیل کند و منتظر جواب آن بماند. در روش آزمایشی و جدید اینستاگرام برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام، کاربر باید اطلاعات صحیح و دقیق خود مانند آدرس ایمیل و شماره تماس واقعی خود را در اختیار اینستاگرام قرار دهد تا کد 6 رقمی برای او ارسال شود.

ضمناً بعد از بازیابی، دسترسی سایر دستگاه‌هایی که اکانت کاربر روی آن‌ها وارد شده است، به طور کلی قطع می‌شود. همچنین در این روش، حتی در صورتی که اطلاعات کاربر و نام کاربری‌اش تغییر کرده باشد، باز هم بازیابی اکانت شده اینستاگرام ممکن است.

 

Safeguard؛ امکان جدید اینستاگرام

در کنار روش جدید بازیابی حساب هک شده اینستاگرام، این شبکه اجتماعی قابلیت جدیدی به نام Safeguard را هم معرفی کرده است. به لطف این قابلیت تا مدتی مشخص، بعد از تغییرات حساب کاربری، امکان تغییر دادن نام کاربری ممکن نیست.

اگرچه هنوز مشخص نیست که بازیابی حساب هک شده اینستاگرام چه زمانی در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما به هر ترتیب اینستاگرام در نظر دارد که با ارائه این قابلیت کاری کند که کاربران به سادگی و به محض هک شدن اکانت خود بتوانند حسابشان را بازیابی کنند و نخواهند مدت زمان زیادی را منتظر تیم پشتیبانی اینستاگرام بمانند. البته ناگفته نماند که این روش آزمایشی نمی‌تواند جلو هک شدن حساب اینستاگرام را بگیرد اما بی شک باعث می‌شود که هکرها نتوانند از حساب‌های هک شده سو استفاده‌ی زیادی بکنند زیرا می‌توان به سرعت حساب هک شده را بازیابی کرد.

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ آیا تا کنون از بازیابی حساب هک شده اینستاگرام استفاده کرده‌اید؟ مشکلات این فرآیند چه بوده است؟

 

اخبار مرتبط: 

اگر حساب اینستاگرام ما هک شد چه کار کنیم؟

به اینستاگرام بدون تعداد لایک عادت کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: engadget


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر