فناوری شارژ سریع 120 واتی ویوو شما را شگفت‌زده می‌کند؛ شارژ کامل باتری 4000mAH تنها در 13 دقیقه

فناوری شارژ سریع 120 واتی ویوو شما را شگفت‌زده می‌کند؛ شارژ کامل باتری 4000mAH تنها در 13 دقیقه

فناوری شارژ سریع 120 واتی ویوو شما را شگفت‌زده می‌کند؛ شارژ کامل باتری 4000mAH تنها در 13 دقیقه.

بعد از رقابت بر سر تعداد دوربین، مدتی است که رقابت بر سر سرعت شارژ (فناوری شارژ سریع)، به عرصه‌ای مهم برای قدرت‌نمایی کمپانی‌های مختلف تبدیل شده است.

سال گذشته شاهد رونمایی از شارژ سریع 30 واتی توسط وان پلاس بودیم. بعد از هواوی پرچمدارش را با تجهیز به شارژ سریع 40 واتی رونمایی کرد. اوپو هم به دنبال آن‌ها، گوشی فایند ایکس را با شارژ سریع 50 واتی که SuperVOOC نام داشت رونمایی کرد. در نهایت چندی پیش شیائومی (که هیچگاه از هیچ صحنه رقابتی عقب‌نشینی نمی‌کند)، فناوری شارژ سریع 100 واتی خود را معرفی کرد.

 

شارژ سریع 120 واتی؛ یک شگفتی از ویوو

حالا به نظر می‌رسد که این رقابت به اینجا ختم نمی‌شده است و ویوو در نظر دارد تا با عرضه فناوری شارژ 120 واتی، همه رقبا را از میدان بیرون کند. شارژ سریع 120 واتی یک شگفتی بزرگ در زمینه سرعت شارژ باتری است زیرا تنها در مدت 5 دقیقه قادر است شارژ یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را از 0 به 50 برساند و شارژ شدن کامل این باتری هم تنها به 13 دقیقه زمان نیاز دارد.

کنگره جهانی موبایل بارسلونا، MWC 2019 هفته دیگر برگزار خواهد شد و احتمالا ویوو هم در نظر دارد تا در جریان این رویداد فناوری شارژ سریع خودش را رونمایی کند.

 

شارژ 120 واتی حقیقت دارد؟

شارژ شدن کامل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، آن هم تنها در 13 دقیقه شگفت‌انگیز است اما نباید فراموش کنیم که آنچه روی کاغذ می‌بینیم و آنچه گفته می‌شود، همواره تفاوت فاحشی با واقعیت دارد. از طرفی بی‌‎شک سرعت بالای شارژ باعث ایجاد گرمای زیادی خواهد شد که شاید بسیاری از گوشی‌های کنونی بازار توان تحمل چنین گرمایی را نداشته باشند.

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر