خانواده هواوی P30؛ رکورد شکنی جدید هواوی در فروش

خانواده هواوی P30؛ رکورد شکنی جدید هواوی در فروش

خانواده هواوی P30؛ رکورد شکنی جدید هواوی در فروش. 10 میلیون از این گوشی تنها در 85 روز فروش رفته است.

جنگ تجاری بین چین و آمریکا، بیش از هر کمپانی دیگری هواوی را تحت تاثیر قرار داده است اما هنوز هم هواوی یک کمپانی موفق است. امروز هواوی اعلام کرده است که آخرین پرچمدارش، یعنی هواوی P30 و P30 پرو تنها در مدت 85 روز، فروش 10 میلیونی را تجربه کرده‌اند.

این فروش 10 میلیونی یک رکورد تازه برای هواوی است زیرا در مورد گوشی P20 در مدت 5 ماه هواوی توانست چنین فروشی را تجربه کند. با این اوصاف فروش 10 میلیونی هواوی P30 در مدت 85 روز، بهترین رکورد فروش هواوی در بازه زمانی 3 ماهه به شمار می‌رود.

 

موفقیت‌ها و رکوردهای پی‌درپی هواوی در شرایط بحرانی

موفقیت‌های هواوی در حین این جنگ تجاری، تنها به فروشی 10 میلیونی خانواده هواوی P30 ختم نمی‌شود؛ بلکه هواوی P30 پرو هم به عنوان بهترین گوشی هوشمند در رویداد سخت افزار اروپا (EHA) معرفی شده است. همچنین فناوری‌های برجسته‌ای مانند دوربین‌‎های سوپر زوم و The SuperSpectrum به کار رفته در این گوشی هم در این رویداد اروپایی، به عنوان نوآوری‌های بزرگ مورد تقدیر قرار گرفتند.

رکورد دیگر جدید هواوی، به فروش 100 میلیون دستگاه مبتنی بر شارژ سریع برمی‌گردد. گوشی‌های هوشمند، پاور بانک و شارژر جز محصولاتی از این کمپانی‌ هستند که از فناوری سوپرشارژ هواوی بهره می‌برند و جزیی از این فروش 100 میلیونی بوده‌اند.

رکوردشکنی دیگر هواوی به ساعت هوشمند Watch GT برمی‌گردد. این ساعت هوشمند که از ماه اکتبر راهی بازار شد، حالا با فروش 2 میلیونی، محبوب‌ترین ساعت هوشمند هواوی است. جالب اینجاست که براساس تحقیقات، حدود 80 درصد از کاربران به دلیل طول عمر حدودا دو هفته‌ای این ساعت هوشمند، Watch GT را انتخاب کرده‌اند.

 

آیا این روند موفقیت برای هواوی ادامه دارد؟

بی‌شک جنگ تجاری بین چین و آمریکا، موفقیت هواوی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برای نمونه اگر هواوی نتواند در گوشی‌های بعدی خود از اندروید استفاده کند، با احتمال بالایی طرفداران زیادی را از دست خواهد داد. ضمنا این را هم در نظر بگیرید که هواوی P30 و P30 پرو جدیدترین گوشی‌های این کمپانی هستند که اندروید Q را دریافت خواهند کرد و این احتمال وجود دارد که دیگر بعد از این سری گوشی، سایر گوشی‌های هواوی نتوانند از سرویس‌های گوگل و سیستم عامل اندروید بهره ببرند. بنابراین این احتمال که موفقیت هواوی در آینده، به اندازه حالا نباشد اصلا دور از انتظار نیست.

 

نظر شما درباره این مسئله چیست؟

 

اخبار مرتبط:

هواوی P30 و P30 پرو؛ پرچمداران 2019 هواوی رونمایی شدند

لیست کامل گوشی‌های هواوی که به اندروید Q آپدیت می‌شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر