مایکروسافت اطلاعات بیشتری درمورد آپدیت مهم بعدی ویندوز10 منتشر کرد

مایکروسافت اطلاعات بیشتری درمورد آپدیت مهم بعدی ویندوز10 منتشر کرد

مایکروسافت اعلام کرده که از آپدیت بزرگ بعدی ویندوز10، با نام کد 19H2 چه انتظاری باید داشته باشیم. همانطور که انتظار می‎رفت این آپدیت بیشتر روی افزایش عملکرد متمرکز است و قابلیت جدید خاصی به آن اضافه نشده است. درحالی که این خبر ممکن است برای بعضی‎ها ناامیدکننده باشد اما منطقی است. 
مایکروسافت هرسال دو آپدیت اصلی برای ویندوز10 منتشر می‎کند. آپدیت می 2019 ویندوز1 (19H1) اخیراً منتشر شده است. از آنجایی که هر آپدیت قابلیت‎های جدیدی داشته باگ‎های زیادی نیز داشته است، مایکروسافت بیشتر روی عملکرد ویندوز10 تمرکز کرده و سعی کرده تا جایی که ممکن است مشکلات را حل کند. 

 

آپگرید ساده 

ویندوز 10 19H2 بیشتر روی عملکرد متمرکز است و چند قابلیت شرکتی نیز به این آپدیت اضافه شده است.مایکرسافت تا 30 روز این آپدیت را سرویس می‎دهد و انتظار می‎رود تا آن زمان مایکروسافت چندین آپدیت ویندوز10 دیگر منتشر کرده باشد. مایکروسافت همچنین پروسه‎ی نصب آپدیت 19H2 ویندوز10 را ساده‏تر خواهد کرد. کامپیوترهایی که آپدیت می 2019 ویندوز10 را دارند آپدیت 19H2 را مانند آپدیت‎های ماهانه معمولی دریافت خواهند کرد،به این معنی که آپدیت در پیش زمینه دانلود خواهد شد. 
هدف این است که پروسه‎ی نصب برای کاربران کمتر آزار دهنده شود. ویندوز10 19H2 بیلد 18362.10000 برای کاربران ویندوز10 اینسایدر منتشر خواهد شد. مایکروسافت ادعا کرده که این آپدیت‎های جدید از قابلیت  Controlled Feature Rollout استفاده می‎کند.

 

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت کورتانا را به یک اپلیکیشن جدا در ویندوز استور منتقل می‎کند

بیل گیتس به بزرگ‎ترین اشتباه خود اعتراف کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر