یک گوشی وان‌پلاس وان در حالت خاموش آتش گرفت

یک گوشی وان‌پلاس وان در حالت خاموش آتش گرفت

تا به حال خبرهای زیادی درمورد آتش گرفتن گوشی‎های اپل و گوگل شنیده‎ایم اما این اولین بار است که خبری درمورد آتش گرفتن گوشی وان‌پلاس منتشر می‎شود. این‎بار یک گوشی وان‎پلاس وان ساعت 3:15 صبح، زمانی که گوشی به برق متصل نبوده، صاحب آن خواب بوده و حتی گوشی خاموش بوده آتش گرفته است. 
این اتفاق در روز 12 تیر در اتاقی که کولر در آن روشن بوده اتفاق افتاده است. صاحب گوشی با بوی سوختگی از خواب بیدار شده و دیده  که گوشی‎اش آتش گرفته است. یکی از اطرافیان این فرد عکس گوشی را در توییتر منتشر کرده است. صاحب این گوشی با شرکت وان‌پلاس تماس گرفته و این حادثه را گزارش داده و تیم پشتیبانی وان‌پلاس در پاسخ گفته‎ که در حال تحقیق روی این موضوع هستند. 
این اتفاق بسیار تعجب آور است زیرا تا به حال هیچ‎گاه گوشی‎های وان‎پلاس دچار آتش‎سوزی نشده‎ بودند. درحالی که گوشی وان‎پلاس وان پنج سال پیش ساخته شده اما باز هم شرکت وان‎پلاس باید در این مورد توضیح دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

سامسونگ به خاطر دروغ گفتن درمورد ضدآب بودن گوشی‎های گلکسی محکوم می‎شود

ویوو Z1 پرو؛ میانرده قدرتمند و ارزان قیمت ویوو رونمایی شد؛ نمایشگر بزرگ با باتری 5000 mAh

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: fossbytes

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر