شرکت هواوی دوربین زیر صفحه نمایش می‎سازد

شرکت هواوی دوربین زیر صفحه نمایش می‎سازد


تازه به دوربین‎های پانچ-هول در گوشی‎ها عادت کرده بودیم اما به نظر می‎رسد که دوران آن‎ها به زودی به پایان خواهد رسید چرا که بسیاری از شرکت‎ها، از جمله هواوی در حال ساخت دوربین‎های زیر صفحه نمایش هستند. به گزارش  WinFuture، در گزارش اختراع ثبت شده می‎توانیم لنز دوربین را در بالا سمت چپ صفحه ببینیم و درحالی که این لنز در بعضی از تصاویر قابل مشاهده است اما در یکی از عکس‎ها یک آیکون گوشی در بالای آن قرار دارد که نشان می‎دهد در بالای لنز یک صفحه نمایش قابل استفاده قرار دارد. 

دوربین

 

دوربین زیر صفحه


دیگر تصاویر نشان می‎دهد که عملکرد این قسمت از صفحه نمایش با توجه به کاری که با گوشی انجام می‎دهید تغییر خواهد کرد. یکی از آن‎ها یک حلقه نور دور لنز است که به احتمال زیان نور نوتیفیکیشن است و در تصویر دیگر حالت دوربین نشان داده می‎شود. 
البته اختراعاتی که به ثبت می‎رسند همیشه هم به محصولات تجاری تبدیل نمی‎شوند، درنتیجه این موضوع که هواوی دوربین زیر صفحه نمایش ساخته دلیل نمی‎شود که این تکنولوژی را در گوشی‎های این شرکت ببینیم، اما به نظر می‎رسد که طول عمر دوربین‎های پانچ-هول کوتاه باشد زیرا هم اکنون شرکت‎هایی مثل شیائومی و اوپو در حال تست لنزهای زیر صفحه نمایش خود هستند، درنتیجه انتظار می‎رود که هواوی نیز همین کار را انجام دهد. 

 

بیشتر بخوانید:

در مراسم MWC 2019، شرکت اوپو از تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش خود رونمایی خواهد کرد

دستگاه تاشو مایکروسافت ثبت اختراع شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر