Shoelace: شبکه اجتماعی جدید گوگل در راه است

Shoelace: شبکه اجتماعی جدید گوگل در راه است

شبکه اجتماعی جدید گوگل با نام Shoelace در راه است.

گوگل در حال توسعه یک شبکه اجتماعی جدید به نام Shoelace است که هدف آن برنامه ریزی برای فعالیت‎ها و رویدادهای محلی است. شما در این اپلیکیشن لیستی از علاقه مندی‎های خود را مشخص می‎کنید و این برنامه یک سری فعالیت‎های محلی با عنوان «Loops» را به شما معرفی می‎کند. شما همچنین می‎توانید رویدادهای خود را در این برنامه وارد کنید و رویدادهای موجود را روی نقشه پیدا کنید. 
Shoelace چند ماه پس از بسته شدن گوگل پلاس افتتاح می‎شود و تلاش دوباره‎ی گوگل برای ساخت یک پلتفرم شبکه اجتماعی جدید است. اما به جای ساخت یک شبکه اجتماعی کامل مثل فیسبوک به نظر می‎رسد هدف Shoelace تنها این است که جای قسمت رویدادهای فیسبوک را بگیرد. 
به گزارش اندروید پلیس، Shoelace مشابه Schemer، یک اپلیکیشن برنامه ریزی دیگر از گوگل است که در سال 2011 ساخته شده است. متأسفانه این اپلیکیشن در سال 2014 متوقف شد. Shoelace در حال حاضر در حالت آزمایشی برای آی‎او‎اس و اندروید است و تنها از طریق دعوت‎نامه می‎توانید وارد آن شوید و برای ورود به یک حساب گوگل نیاز دارید. این برنامه درحال حاضر تنها در شهر نیویورک قابل استفاده است و گوگل هنوز نگفته که چه زمانی نسخه‎ی جهانی آن منتشر خواهد شد. 

 

بیشتر بخوانید:

شبکه‎ی اجتماعی و حرفه‎ای گرل‎باس: جایگزین لینکدین مخصوص زنان

استیکر چت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه می‎شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر