گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد؛ سه مدل گوشی در راه است

گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد؛ سه مدل گوشی در راه است

گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد؛ سه مدل گوشی در راه است.

هرچه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10)، پرچمدار بعدی سامسونگ نزدیک می‌شویم، شایعات حول این گوشی هوشمند هم بیشتر می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که این گوشی در تست‌های گیک بنچ رویت شده است و بنا به اطلاعات جدید، سامسونگ این عضو از خانواده گلکسی نوت را با شماره مدل SM-970F، پردازنده اگزینوس 9825 و 8 گیگابایت رم معرفی خواهد کرد. با فیسیت همراه باشید تا بنچمارک های منتشر شده را بررسی کنیم.

 

اطلاعات گیک بنچ گلکسی نوت 10

البته این اولین باری نیست که مشخصات و عملکرد گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 در گیک بنچ رویت شده است. ماه پیش هم شاید اطلاعاتی در دیتابیس بنچمارک از این گوشی بودیم که البته مدل گوشی متفاوت بود و شماره مدل SM-N976B برای آن به کار رفته بود اما همین میزان رم و همین چیست به آن نسبت داده شده بود.

اطلاعات کنونی گوشی که با شماره مدل SM-970F منتشر شده است، نسبت به مدل SM-N976B بسیار بهتر است. بنابراین مشخص است که این دستگاه از نظر نرم افزاری پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

همچنین مدل دیگری از این گوشی، همراه با پردازنده اسنپدراگون 855 هم رویت شده است که شماره مدل SM-N976V برای آن در نظر گرفته شده است و گویا به 12 گیگابایت رم مجهز است. این مدل گوشی گلکسی نوت 10 از نظر عملکرد تک هسته‌ای نسبت به مدل SM-N970F (همان مدلی که از پردازنده اگزینوس 9825 و 8 گیگابایت رم بهره می‌برد) عملکرد پایین‌تری در گیک بنچ داشته است اما در تست چند هسته‌ای، عملکرد بهتری از خودش نشان داده است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که سامسونگ امسال سه گوشی هوشمند از سری نوت را معرفی کند، گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 10 پلاس و نسخه 5G این گوشی. گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس احتمالاً طراحی مشابهی خواهند داشت اما نسخه پلاس کمی بزرگ‌تر خواهد بود، دوربین ToF به ترکیب دوربین اصلی آن اضافه خواهد شد و همچنین از باتری بزرگ‌تری بهره خواهد برد.

 

از شایعه تا واقعیت

شایعات زیادی درباره پرچم‌داران بعدی سامسونگ از خانواده گلکسی نوت در اینترنت و فضای مجازی پخش شده است. یکی از مهم‌ترینِ این شایعات، به قیمت گوشی‌ گلکسی نوت 10 برمی‌گردد. گفته می‌شود که گوشی Galaxy Note 10 معمولی با حافظه داخلی 256 گیگابایت حدود 1125 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه پلاس این گوشی هم با همین حافظه داخلی، حدود 1149 دلار قیمت گذاری خواهد شد. این قیمت‌ها کمی زیاد به نظر می‌رسد و گویا شاهد یک جهش بزرگ از نظر قیمت، نسبت به نوت 9 خواهیم بود.

همچنین تصاویر از این گوشی به همراه رنگ‌بندی، قلم‌های Spen، مشخصات سخت افزاری و ظاهر گوشی منتشر شده است. برای نمونه می‌دانیم که این گوشی‌ها در دو رنگ نقره‌ای و مشکی، به همراه قلم‌های Spen آبی و مشکی رنگ راهی بازار خواهند شد.

 

زمان رونمایی از Galaxy Note 10

سامسونگ در تاریخ 17 مرداد ماه، در ساعت 00.30 بامداد به وقت تهران، این گوشی‌های پرچمدار جدیدش را در نیویورک رونمایی خواهد کرد. برای اطلاع از همه اخبار مربوط به این گوشی، می‌توانید به صفحه گلکسی نوت 10 مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط:

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

5 دلیل مهم برای خریدن گلکسی نوت 9 در مقابل 4 دلیل برای چشم‌پوشی از آن

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر