گوشی هوشمند با نمایشگر خورشیدی؛ پتنت جدیدی از شیائومی منتشر شد

گوشی هوشمند با نمایشگر خورشیدی؛ پتنت جدیدی از شیائومی منتشر شد

گوشی هوشمند با نمایشگر خورشیدی؛ پتنت جدیدی از شیائومی منتشر شد.

کمبود شارژ باتری گوشی یکی از مشکلاتی است که احتمالاً شما هم آن را تجربه کرده‌اید. عده زیادی از افرادی که دائماً بیرون از خانه هستند و یا اینکه زیاد به مسافرت می‌روند، برای رفع این مشکل به استفاده از پاوربانک روی آورده‌اند اما حالا خبر خوش‌حال کننده‌ای برای شما داریم، ارائه یک گوشی هوشمند با صفحه خورشیدی.

در واقع وب سایت letsGoDigital به تازگی پتنت طراحی جدیدی را از شیائومی کشف کرده است که یک گوشی هوشمند با صفحه خورشیدی را نمایش می‌دهد. اگر چه این صفحه خورشیدی، تأثیری روی ضخامت دستگاه نداشته است اما مشکل کاربرانی که همواره با کمبود شارژ مواجه هستند را با دریافت اشعه‌های خورشید برطرف می‌کند.

این پتنت یک گوشی تمام صفحه را نمایش می‌دهد که ناچ، روزنه و حتی پنل کشویی برای دوربین سلفی ندارد از این رو به نظر می‌رسد که شیائومی در این گوشی از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده باشد.

گوشی هوشمند با نمایشگر خورشیدی؛ پتنت جدیدی از شیائومی

گوشی هوشمند با نمایشگر خورشیدی؛ پتنت جدیدی از شیائومی

 

این ایده چندان هم بکر نیست

شاید فکر کنید که شیائومی اولین کمپانی است که به فکر تولید یک گوشی خورشیدی افتاده است اما در سال 2010 هم الجی، چنین دستگاهی را ساخته بود که بعد از 10 دقیقه دریافت نور خورشید، برای مدت 2 دقیقه امکان مکالمه بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کرد. بنابراین این ایده شیائومی چندان هم بکر نیست. با این وجود از آنجایی که در طول سال‌های اخیر فناوری به شدت پیشرفت کرده است، بنابراین انتظار داریم که عملکرد چنین گوشی در زمینه شارژ دهی هم پیشرفت زیادی کرده باشد.

 

گرمای نمایشگر ؛ یک مشکل بزرگ

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای این گوشی‌های خورشیدی به وجود بیاید، گرم شدن بیش‌ از حد نمایشگر است که با توجه به جنس صفحه نمایش، اصلاً هم عجیب نیست. حالا باید ببینیم که شیائومی چطور می‌خواهد این مشکل را برطرف کند.

 

اخبار مرتبط:

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

منبع خبر: mspoweruser


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر