وبلاگ نویسی زنده رویداد آنپکد 2019 سامسونگ؛ رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10

وبلاگ نویسی زنده رویداد آنپکد 2019 سامسونگ؛ رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10

وبلاگ نویسی زنده رویداد آنپکد 2019 سامسونگ؛ رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 را در فیسیت ببینید.

بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه، سامسونگ در نظر دارد تا در رویداد آنپکد 2019 سامسونگ در ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت تهران در روز 7 آگوست، یعنی 17 مردادماه، از پرچم‌داران جدید خود از خانواده گلکسی نوت 10 رونمایی کند.

البته گفته می‌شود که برای نخستین بار سامسونگ در نظر دارد که در این رویداد به یک عضو از این گوشی‌های اکتفا نکند و سه مدل گوشی با نام‌های گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G را رونمایی کند.

امشب فیسیت این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهد داد. می‌توانید پوشش زنده این رویداد را از همین صفحه دنبال کنید اما قبل از آغاز این مراسم، میتوانید اخبار مختلف درباره خانواده گلکسی نوت 10 را از صفحه گلکسی نوت 10 ببینید.

 

 

 

ساعت 00:30 

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 لحظاتی پیش شروع شد.

در ابتدای این مراسم، درباره تغییراتی که گوشی هوشمند در زندگی ما ایجاد کرده است صحبت شد و اینکه گوشی های گلکسی نوت یکی از گوشی های خلاقانه هستند. در ادامه درباره اهمیت 5G توضیح داده شد، در کنار همه فوایدی که 5G دارد اما مسئله امنیت در این دستگاه ها سخت تر هست. با این وجود اعتماد مردم با امنیت جلب میشه. در ادامه اشاره میشه که سامسونگ برای تامین امنیت گوشی هاش تلاش زیادی کرده است و از نوت هم نام میبرد.

 

ساعت 00:41

لحاظاتی پیش دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی شد، دقیقا با هم شکل و طراحی که انتظار داشتیم. این گوشی برای نسل جدید طراحی شده و نحوه کار و زندگی ما را تغییر خواهد داد. این گوشی برای افرادی طراحی شده است که میخواهند از گوشی برای هر کاری استفاده کنند. حاشیه ها باریک شده و صفحه نمایش بزرگ که راحت تر می توان روی آن طراحی کرد.

 نوت 10 اندازه 6.3 اینچی و نوت 10 پلاس 6.8 اینچی است. ضخامت آنها 8 میلی متری است. این گوشی ها با استفاده از یادگیری ماشین، اثر انگشت واقعی و فیک را از هم تشخیص می دهد.

 

ساعت 00:46

قلم Spen تنها یک وسیله عادی نیست بلکه قلب دستگاه است. این قلم به قدری محبوب بوده است که سامسونگ آن را به سایر دستگاه های خود از جمله گلکسی تب اس 6 هم آورد.

در ادامه عملکرد قلم Spen به وسیله یک خانم در حال آزمایش است. این قلم با فشرده شدن عکس میگیرد، با حرکت قلم به بالا یا پایین، گوشی بین دوربین عقب و جلو حرکت میکند. ضمنا SDK این قلم هم برای توسعه دهندگان ارائه خواهد شد.

 

 

ساعت 00:53

به بحث دوربین رسیدم. این گوشی از دوربین سه گانه بهره میبرد.قابلیت جذاب این است که حالت بوکه به فیلم برداری هم آمده است. جالب تر اینکه زمانی که روی یک موسیقی در حال پخش با دوربین زوم میکنید، صدای موسیقی هم بالاتر میرود!

سامسونگ در ادامه یک ویدیو از یکی از افرادی که کار تولید محتوا انجام میدهد پخش کرد که تمام کارهای خود را به وسیله نوت 10 انجام میداد، از تهیه و فیلم بردای گرفته تا ویرایش ویدیو.

 

 

ساعت 00:56

قابلیت AR برای دوربین

سامسونگ به دوربین قابلیتی اضافه کرده است که با قلم Spen میتوان روی نمایشگر نقاشی کشید، این طرح ها همزمان به چرخیدن کاربر و تکان خوردن او، حرکت میکنند.

این قابلیت که فقط روی نسخه پلاس این گوشی است، قابلیت اسکن را هم به گوشی میآورد. بنابراین میتواند اشیا را تشخیص داده و شکل سه بعدی آن را بسازد، از این کاراتر میتونید در ویدیو هم استفاده کنید و جالب اینکه این میتونید اون رو حرکت بدید.

 

 

ساعت 01:04

سامسونگ ادعا میکند که حافظه این گوشی میتواند به حد یک لپ تاپ باشه. مدیر بخش مارکتینگ سامسونگ ارائه این بخش را به عهده دارد. این گوشی عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. این گوشی از قابلیت Game booster بهره میبرد که با توجه به بازی، عملکرد گوشی را تنظیم میکند.

قدرت پردازنده در این گوشی نسبت به گلکسی نوت 9، حدود 33 درصد بهتر شده است. 

نوت 10 پلاس از شارژ سریع 45 واتی برای نخستین بار بهره میبرد که با 30 دقیقه شارژ کردن گلکسی نوت 10 پلاس، برای یک روز کامل میتونید از گوشی بدون نگرانی استفاده کنید.

 

ساعت 01:10

نسخه 5g برای گوشی گلکسی نوت 10 پلاس هم معرفی شد. که با سرعت بالایی میتواند با سایر دستگاه ها ارتباط برقرار کند.

 

ساعت 01:13

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 قبل از مراسم و چند روز پیش رونمایی شد اما حالا باز هم توضیحاتی درباره آن داده میشود، این ساعت برنامه ورزشی شما را بسیار بهتر از قبل ردیابی میکند. این ساعت دارای نسخه LTE هم خواهد بود. جالب اینجاست که کافیه این ساعت رو پشت گوشی قرار بدید تا شارژ بشه. این ساعت از 13 سپتامبر قابل پیش خرید است.

 

ساعت 01:18

ادامه مراسم با صحبت درباره Dex از سر گرفته میشود. 

 

ساعت 01:26

گلکسی بوک S هم در ادامه معرفی شد که دو رنگ زیبا دارد و هر دو احساس یک لپ تاپ و یک گوشی را برای شما فراهم میکند. این لپ تاپ برای 23 ساعت میتواند شارژ نگه دارد. و جالب اینکه با خود شارژر لپ تاپ گلکسی نوت 10 میتوانید این لپ تاپ را شارژ کنید.

در ادامه درباره قیمت این گوشیهای جدید و صحبت شد که از همین فردا قابل خریداری هستند اما از 23 آگوست عرضه میشوند.

 

جمع بندی

در آخر مراسم گلکسی نوت 10 به عنوان قدرتمندترین دستگاه برای تجربه زندگی موبایلی معرفی شد. سپس از همکاری سامسونگ و مایکروسافت صحبت میشود.

 

ساعت 01:43

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به پایان رسید.

 

میتونید لایو این رویداد رو در اینستاگرام شهرفافا ببینید.

 

اخبار مرتبط:

خانواده گلکسی نوت 10 معرفی شدند؛ سه عضو قدرتمند و بدون حاشیه

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر