تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو؛ اولین محصول هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو؛ اولین محصول هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو؛ اولین محصول هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی شد.

همین روز گذشته بود که هواوی سیستم عامل اختصاصی خود را با نام هارمونی معرفی کرد. حالا دقیقاً یک روز پس از این ماجرا، آنر، زیربرند هواوی اولین محصولی که از این سیستم عامل بهره می‌برد را هم معرفی کرده است، تلویزیون هوشمند آنر که آنر ویژن پرو (Honor Vision Pro) نام دارد و به دلایلی از دوربین pop-up بهره می‌برد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این تلویزیون می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

بررسی تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو

سیستم عامل هارمونی

مهم‌ترین مشخصه تلویزیون هوشمند هواوی، بهره بردن از سیستم عامل اختصاصی این کمپانی، هارمونی است که دقیقاً پس از مدت‌ها کشمکش، روز گذشته معرفی شد و با عرضه این تلویزیون، هواوی عملاً اولین محصولی را معرفی کرده است که از این سیستم عامل بهره می‌برد. بنابراین مهم‌ترین ویژگی Honor Vision Pro، همین سیستم عامل هارمونی اختصاصی هواوی است.

 

نمایشگر

این تلویزیون هوشمند دارای یک نمایشگر 4K UHD با زاویه دید 178 درجه است و روشنایی آن 400 نیت است. قاب این تلویزیون هوشمند بسیار باریک است و تنها 6.9 میلی متری ضخامت دارد. بنابراین بدون هیچ دردسر و مشکلی روی دیوار قرار می‌گیرد.

نمایشگر این تلویزیون هوشمند از قابلیت محافظت از چشم low blue light بهره می‌برد. جالب اینجاست که این تلویزیون می‌تواند تشخیص دهد که در حال حاضر یک کودک در حال تماشای تلویزیون است و به صورت اتوماتیک، تنظیمات آن را به نحوی تغییر دهید که کمترین آسیب را به چشم وارد کند.

 

دوربین POP-UP

تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو همان‌طور که در ابتدا گفتیم، از دوربین pop-up بهره می‌برد، چیزی شبیه به دوربینی که در گوشی‌های وان پلاس 7 پرو و ردمی k20 پرو شیائومی به کار رفته است. شاید سؤال شما هم باشد که این دوربین چه کاربردی دارد؟ در واقع به لطف این دوربین می‌توانید، با تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو تماس ویدیویی با کیفیت 1080P برقرار کنید. به گفته این کمپانی، این دوربین تنها هنگام برقراری تماس ویدیویی و یا در شرایطی که یک دستور خاص را وارد کنید، بالا می‌آید.

 

واسط کاربری

به گفته هواوی، Honor Vision Pro اولین محصول هواوی که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد، به واسط کاربردی مجهز شده است که شبیه به یک مجله است و به نام magazine-style شناخته می‌شود. این طراحی واسط کاربری کمک می‌کند که به سادگی بتوان بین محتوا و برنامه‌ها جا به جا شد.

تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو

تلویزیون هوشمند آنر ویژن پرو

 

سایر مشخصات و قابلیت‌ها

هواوی این تلویزیون هوشمند را به پردازنده جدیدش با نام Honghu 818 CPU مجهز کرده است که از یک موتور پردازش تصویر جدید بهره می‌برد. این تلویزیون از قابلیت‌های HDR، کاهش نویز، بهبود دینامیک کانتراست، مدیریت خودکار رنگ و local dimming بهره می‌برد.

از طرفی آنر ویژن پرو از دریافت دستور صوتی هم بهره می‌برد و دستیار مخصوص این تلویزیون هم YoYo نام دارد. هواوی برای اینکه بتواند به خوبی این دستیار صوتی را به کار ببندد، این تلویزیون را به 6 میکروفون مجهز کرده است که تا رنج 5 متری کار می‌کند.

ضمناً این تلویزیون هوشمند هواوی از 6 اسپیکر 10 واتی بهره می‌برد و از قابلیت‌ها و مشخصاتی مانند بلوتوث 5.0، HWA بهره می‌برد. به لطف همین قابلیت‌ها می‌توانید دستگاه‌هایی مانند هدست و یا گوشی هوشمند خود را از راه دور به تلویزیون متصل کنید.

 

قیمت و زمان عرضه

هواوی برای نسخه پایه این تلویزیون هوشمند (که دوربین pop-up ندارد)، قیمت 550 دلار را در نظر گرفته است اما نسخه پرو حدوداً 680 دلار قیمت‌گذاری شده است. گفته می‌شود که این محصول فعلاً تنها برای بازار چین در نظر گرفته شده است اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و نحوه عرضه آن در سایر نقاط جهان در دست نیست.

 

اخبار مرتبط:

بدون خالی شدن جیبتان، هوشمند زندگی کنید

پکیج خانه هوشمند سامسونگ از استارتاپ SmartThing با قیمت مناسب رونمایی شد

جدیدترین تجهیزات خانه هوشمند لنوو با اپلیکیشن اختصاصی رونمایی شد

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر