نسخه‎ی رایگان بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

نسخه‎ی رایگان بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

نسخه‎ی بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare به عنوان یک بازی جداگانه و رایگان اوایل سال 2020 منتشر خواهد. البته این خبر هنوز تأیید نشده از طرف یوتیوبر معروف LongSensation منتشر شده که پیش از این نیز چیزهایی را درمورد بازی‎های Call of Duty قبل از انتشارشان لو داده بود. 
به نظر می‎رسد که شرکت اکتیویژن قصد ندارد بتل رویال جدید را به عنوان یک نسخه‎ی آپدیت شده از خود بازی اصلی منتشر کند، بلکه این بازی رایگان است و هرکسی که بخواهد می‎تواند آن را دانلود کند. هدف اصلی شرکت اکتیویژن این است که تا جایی که می‎تواند پلیرها را به خود جذب کند. 
اگر این شایعات صحیح باشد این بازی یکی از بزرگ‎ترین بتل رویال‎هایی است که از طرف بازی کال آف دیوتی منتشر می‏شود. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر این که اکتویوژن قصد دارد یک نسخه‎ی بتل رویال منتشر کند شنیده می‎شد. استودیوInfinity Ward هنوز هیچ خبری را تأیید و یا رد نکرده است. از آنجایی که توسعه دهندگان هیچ توضیحی درمورد این که چه چیزی منتشر خواهد شد نداده این احتمال می‎رود که شاید قرار است با چیزهای بزرگ‎تری مواجه شویم. 

 

جنگ‎های بزرگ 


بتل رویال در ابتدا جزئی از Modern Warfare نبود، گرچه در این بازی یک حالت جنگ 50 نفر در برابر 50 نفر وجود داشت و انتظار می‎رود که امکان حضور تا 100 بازیکن وجود داشته باشد. امکان بازی چنین جمعیتی نشان می‎دهد که موتور بازی برای کنترل جنگ‎های خیلی بزرگ طراحی شده است. 
این که یک بازی مثل  Call of Duty: Modern Warfare مانند فورتنایت نسخه‎ی بتل رویال با این حجم بسازد بسیار جالب و جذاب است. اما پیش از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم که این خبر تأیید خواهد شد یا خیر. 

 

بیشتر بخوانید:

بازی هیجان انگیز The Church in the Darkness منتشر شد

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر