با نام آیفون پشت گوشی‌های اپل خداحافظی کنید

با نام آیفون پشت گوشی‌های اپل خداحافظی کنید

با نام آیفون پشت گوشی‌های اپل خداحافظی کنید، شایعات جدیدی منتشر شده است که جالب توجه است.

تنها یک ماه تا زمان رونمایی از آیفون‌های 2019 اپل باقی مانده است، گوشی‌هایی که به اندازه‌ای معروف شده‌اند که به صورت واضح از سایر گوشی‌ها جدا شده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. حالا در این مدت باقی مانده، یک فرد ناشناس که مدعی است در یکی از کارخانه‌های فاکسان در چین کار می‌کند، در وب سایت پرسش و پاسخ Zhihu، اطلاعاتی درباره آیفون‌های 2019 منتشر کرده است. این اطلاعات اگرچه توسط اپل تأیید نشده‌اند اما بسیاری از آن‌ها کاملاً باور کردنی هستند البته اصلاً هم بعید نیست که همه این شایعات تنها در حد همین شایعه باقی بمانند. با فیسیت همراه باشید این شایعات را با هم بررسی کنیم.

 

جالب‌ترین شایعات درباره آیفون‌های 2019

رنگی جدید

بیایید با شایعات درباره طراحی این گوشی‌ها از زبان این افشاگر آغاز کنیم. یکی از ادعاهای این فرد به رنگ جدیدی در آیفون‌های 2019 اشاره دارد. این افشاگر مدعی است که امسال با یک آیفون به رنگ سبز تیره مواجه خواهیم بود که تا کنون چنین رنگی در بین آیفون‌های اپل موجود نبوده است. ادعای دیگر وی به ظاهر مات گوشی‌های آیفون 2019 برمی‌گردد که البته این ادعا را از سمت مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اپل هم شنیده بودیم.

 

حذف نام آیفون

مهم‌ترین و جالب‌ترین شایعه‌ای که این کارمند فاکسان بیان کرده است، حذف برند آیفون از طراحی پنل گوشی‌های 2019 اپل است! این خبر را تا کنون هیچ جای دیگری نشنیده بودیم اما اگر کمی واقع بینانه به ماجرا نگاه کنیم، می‌بینیم که حذف نام آیفون از پشت گوشی‌ها چندان هم عجیب نیست، زیرا آیفون در حال حاضر به قدری معروف و شناخته شده است که حذف نام آن از پشت گوشی هیچ خدشه‌ای به برندینگ آن وارد نخواهد کرد. از این رو ممکن است اپل ترجیح دهد که یک طراحی ساده‌تر و مینیمالیستی را برای آیفون‌های 2019 در نظر بگیرد.

حذف نام iPhone از پنل پشتی گوشیهای اپل

حذف نام iPhone از پنل پشتی گوشی های اپل

 

تاکید بر طراحی سابق؛ ناچ همچنان باقی می‌ماند

این فرد مدعی است که طراحی پنل جلویی آیفون‌های 2019 تقریباً مشابه آیفون‌های 2018 است، حتی ناچ بالای نمایشگر هم همچنان حفظ شده است. این در حالی است که مدت‌هاست همه کمپانی‌ها تلاش کرده‌اند تا ناچ بالایی را به شدت کوچک کنند و هر یک این کار را با شیوه‌ای خلاقانه انجام داده‌اند، یکی ناچ قطره‌ای را روی کار آورده است، دیگر نمایشگر infinity-O یکی دیگر دوربین کشویی جهنده و خلاقانه‌ترین مورد هم گلکسی A80 با دوربین کشویی جهنده اصلی و سلفی.

شایعه معروف دیگری که درباره این گوشی‌ها منتشر شده است، حذف 3D Touch بوده است که اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، انتظار می‌رود که نمایشگر کمی باریک‌تر شده باشد.

 

حافظه داخلی

آخرین اطلاعاتی که در این وب سایت به اشتراک گذاشته شده است به حافظه داخلی آیفون‌های 2019 برمی‌گردد. گفته می‌شود که آیفون‌های امسال هم مانند آیفون XS و XS Max در حافظه‌های 64، 256 و 512 گیگابایت راهی بازار خواهند شد. البته هنوز مشخص نیست که ضعیف‌ترین نسخه این گوشی‌ها هم در مدلی با 512 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد یا خیر.

در آخر باز هم باید تاکید کنیم که اطلاعات هنوز تأیید نشده‌اند و اگرچه قابل باور هستند اما ممکن است این شایعات همواره در حد شایعه مانده و به واقعیت نپیوندند.

 

 

اخبار مرتبط:

نام آیفون سوپر سایز بعدی اپل آیفون 11 پرو خواهد بود

قابلیت جدید آیفون 11: پشتیبانی از قلم Apple Pencil

منبع خبر: macrumors


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر