لپ تاپ های جدید MSI با پردازنده نسل دهمی اینتل و برای تولید کنندگان محتوا معرفی شدند

لپ تاپ های جدید MSI با پردازنده نسل دهمی اینتل و برای تولید کنندگان محتوا معرفی شدند

لپ تاپ های جدید MSI با پردازنده نسل دهمی اینتل و برای تولید کنندگان محتوا معرفی شدند.

کمپانی MSI بیش از هر چیزی با لپ تاپ‌های گیمینگ شناخته می‎‌شود اما امروز از لپ تاپ‌ هایی رونمایی کرده است که هدف اصلی آن‌ها تولید محواست و جالب‌تر اینکه این لپ تاپ ها به پردازنده جدید نسل دهمی اینتل از خانواده Comet Lake سری U مجهز شده‌اند. در واقع این طور به نظر می‌رسد که توجه MSI این بار از سمت گیمرها به سوی تولید کنندگان محتوا کشیده شده است.

لپ تاپ جدید MSI نام‌های MSI Modern 14 ، MSI Prestige 15 و MSI Prestige 14 نام دارند. بزرگ‌ترین تفاوتی که لپ تاپ Modern با لپ تاپ‌های پرستیژ دارد، مجهز شدن آن به کارت گرافیک MX250 است. این در حالی است که لپ تاپ‌های Prestige از کارت گرافیک GTX 1650 Max-Q بهره می‌برند. تفاوت دیگر این جاست که لپ تاپ‌های پرستیژ مدل 4K هم خواهند داشت اما سری Modern تنها به رزولوشن FHD محدود است. با فیسیت همراه باشید تا مشخصاتی که درباره این لپ تاپ‌ها می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشخصات اجمالی لپ تاپ های جدید MSI با هدف قرار دادن جامعه تولید کنندگان محتوا

مشخصات اجمالی لپ تاپ های جدید MSI با هدف قرار دادن جامعه تولید کنندگان محتوا

 

لپ تاپ‌های MSI Prestige 14 and 15

لپ تاپ‌های پرستیژ 14 و 15 همان ‌طوری که مشخص است 14و 15 اینچی هستند و در بالاترین مدل، از کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1650 و پردازنده 6 هسته‌ای نسل دهمی 6 هسته‌ای اینتل بهره می‌برند. هر دو مدل این لپ تاپ از دو پورت USB-C با تاندربولت و دو پورت USB-A و یک ریدر کارت MicroSD بهره می‌برند. اما اگر طالب پورت HDMI هم هستید، باید مدل بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

شروع قیمتی این لپ تاپ‌ها با پردازنده Core i7 اینتل و کارت گرافیک Max-Q GTX 1650 اینتل، از 1399 دلار است.

 

لپ تاپ‌ MSI Modern 14

این لپ تاپ شبیه به لپ تاپ PS42 این کمپانی است که سال گذشته معرفی شد و اتفاقاً در ایران هم به شدت مورد توجه قرار گرفت. مدل پایه لپ تاپ‌ MSI Modern 14 از پردازنده Core i5، گرافیک UMA اینتل، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و حدود 749 دلار قیمت دارد. اما مدل دیگری از این لپ تاپ که از کارت گرافیک MX250 انویدیا بهره می‌برد، حدود 899 دلار قیمت گذاری شده است. از آنجایی که این روزها خرید گوشی‌های بالارده هم بیشتر از 1000 دلار هزینه دارد، از این رو این لپ تاپ‌های مخصوص تولید کنندگان محتوا، لپ تاپ‌های بسیار خوش قیمتی هستند.

کمپانی MSI در این لپ تاپ طراحی قرمز و مشکی خود را کنار گذاشته است و از رنگ خاکستری و آبی در آن‌ها استفاده کرده است. هر سه مدل این لپ تاپ‌ها از همین امروز قابل پیش سفارش است. مدل پرستیژ 14 و 15 اما از آخر ماه آگوست به دست مشتریان خواهند رسید، در حالی که مدل Modern از ماه آینده به کاربران ارائه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

8 پردازنده نسل دهمی 14 نانومتری اینتل معرفی شد

منبع خبر: engadget و tomshardware


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر