راهنمای خرید: بهترین دستبندهای هوشمند و ردیاب‌های سلامتی 2019 زیر 50 دلار

راهنمای خرید دستبند هوشمند 2019 زیر 50 دلار.jpg

اگر به دنبال خرید بهترین دستبندهای هوشمند زیر 50 دلار بازار در سال 2019 هستید، با راهنمای خرید بهترین دستبندهای هوشمند 2019 همراه فیسیت باشید.

گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند و ردیاب‌های سلامتی این روزها در بین عموم مردم در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. افراد زیادی علاقه‌مند هستند که دائماً بتوانند وضعیت سلامتی خود را بسنجند از این رو گجت‌های پوشیدنی به خوبی جوابگوی این نیاز هستند. از آنجایی که ساعت‌های هوشمند قیمت بالایی دارند، در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین دستبندهای سلامتی زیر 50 دلار را به شما معرفی کنیم. با فیسیت همراه باشید.

بهترین دستبندهای هوشمند و ردیاب‌های سلامتی زیر 50 دلار

1- می بند 4 شیائومی

جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی، می بند 4 است که بدون اغراق می‌توانیم بگوییم که چیزی از یک ساعت هوشمند کم ندارد. این دستبند هوشمند به نمایشگر 0.95 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسل مجهز شده است و اولین دستبند هوشمند شیائومی است که از نمایشگر تمام رنگی بهره می‌برد. ضمناً می بند 4 دارای 77 واچ فیس مختلف هم هست که هم همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و هم قابلیت‌های نمایشگر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد.

این دستبند هوشمند جدید شیائومی که به دلیل قیمت فوق‌ العاده مناسب در کنار قابلیت‌های عالی، در ایران بسیار محبوب است، از قابلیت‌هایی مانند نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب، پایش خواب، تشخیص فعالیت‌ها و حرکت‌های مختلف حین شنا و... بهره می‌برد. ضمناً این دستبند هوشمند مقرون به صرفه به صورت ضد آب طراحی شده است به طوری که بدون هیچ نگرانی می‌توانید از آن در استخر استفاده کنید.

نقاط قوت:

  • قیمت فوق العاده مناسب در ازای قابلیت‌های بسیار
  • نمایشگر تمام رنگی

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی

2- دستبند هوشمند آنر بند 5

آخرین دستبند هوشمند از خانواده آنر بند، آنر بند 5 هواوی است که حدوداً یک ماه از عرضه آن می‌گذرد اما هنوز در بازار ایران موجود نیست. این دستبند هوشمند که عملاً رقیبی برای می بند 4 شیائومی است، از نمایشگر تمام رنگی 0.95 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسل بهره می‌برد.

این دستبند هوشمند از قابلیت‌هایی همچون سنجش و پایش ضربان قلب و همچنین قابلیت ضد آب بهره می‌برد اما جالب‌ترین مشخصه آنر بند 5 مجهز شدن به سنسور SpO2 است. غلظت اکسیژن در خون را هم تشخیص داده و پایش کند. این قابلیت حتی در دستبندهای سلامتی گران قیمت‌تر هم به سادگی یافت نمی‌شود. بنابراین اگر جز افراد ماجراجویی هستید که به صخره‌نوردی علاقه‌مندید و یا بیماری خاصی دارید، این قابلیت می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

نقاط قوت:

  • مجهز شدن به سنسور SpO2
  • نمایشگر بزرگ و تمام رنگی
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • هنوز به ایران نرسیده است

دستبند هوشمند آنر بند 5

3- دستبند هوشمند Honor Band 4

آنر بند 4 یکی از جدیدترین دستبندهای سلامتی موجود در بازار است که از نمایشگر 0.95 اینچی با رزولوشن 240 در 120 پیکسل بهره می‌برد که رنگی و تمام لمسی است. این دستبند سلامتی فوق‌العاده سبک است و تنها حدود 20 گرم وزن دارد به طوری که اصلاً سنگینی آن را روی دست احساس نمی‌کنید و اصلاً شما را اذیت نمی‌کند.

هواوی این دستبند هوشمند را به صورت ضد آب طراحی کرده است اما توضیح داده است که به هیچ عنوان نباید از آن هنگام دوش آب گرم استفاده کنید.

از جمله قابلیت‌های این دستبند هوشمند ارزان قیمت می‌توانیم به سنجش ضربان قلب، آنالیز خواب و تعیین میزان دویدن شما در طول روز (مسافت دویدن به کیلومتر، سرعت شما، میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب در این مدت) اشاره کنیم.

در کنار قیمت فوق‌العاده مناسب، یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این دستبند هوشمند پشتیبانی آن از زبان فارسی است که برای ایرانی‌ها یک مزیت بزرگ محسوب می‌کند.

نقاط قوت:

  • قیمت فوق العاده ارزان
  • نمایشگر بزرگ تمام رنگی
  • پشتیبانی از زبان فارسی

نقاط ضعف:

  • عدم تجهیز به GPS

دستبند هوشمند آنر بند 4

4- سامسونگ Galaxy Fit e

به دنبال از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ که محبوبیت خاصی در بین کاربران دارد، این دستبند هوشمند اولین تلاش سامسونگ برای عرضه یک محصول فوق العاده ارزان قیمت از گجت‌های پوشیدنی است. این دستبند هوشمند از یک نمایشگر 0.74 اینچی جمع و جور اما کارآمد بهره می‌برد که دارای رزولوشن 128 در 64 پیکسل است اما متأسفانه نمایشگر این دستبند هوشمند سیاه و سفید است.

این دستبند هوشمند هم وزن بسیار پایینی دارد و تنها 15 گرم است پس مطمئن باشید که هنگام کار و یا ورزش مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. ضمناً این دستبند هوشمند هم مانند سایر محصولات معرفی شده است ضد آب است و می‌تواند تا 10 دقیقه در عمق 50 متری آب دوام بیاورد.

از جمله قابلیت‌های دستبند هوشمند گلکسی Fit e می‌توانیم به سنجش ضربان قلب، گام شمار، پایش خواب، ردیابی 90 حرکت ورزشی و... اشاره کنیم.

نقاط قوت:

  • دقت بالا در ردیابی

نقاط ضعف:

  • قیمت کمی بالا
  • نمایشگر سیاه و سفید
  • عدم تجهیز به GPS

گلکسی Fit e سامسونگ

اخبار مرتبط:

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر