ردمی نوت 8 و 8 پرو 7 شهریورماه معرفی می‌شوند

ردمی نوت 8 و 8 پرو 7 شهریورماه معرفی می‌شوند

ردمی نوت 8 و 8 پرو 7 شهریورماه و با دوربین چهارگانه معرفی می‌شوند.

شیائومی برندی اقتصادی است که به دلیل کیفیت بالای محصولاتش نسبت به قیمت‌شان، در سراسر دنیا معروف است. با این وجود شیائومی دارای زیر برند ردمی است که با هدف عرضه گوشی‌های فوق‌العاده مقرون به صرفه فعالیت دارد.

یکی از گوشی‌های این خانواده که به شدت در بین کاربران محبوب شد، ردمی نوت 7 بود. به دنبال آن ردمی K20 و ردمی K20 پرو به عنوان پرچم‌داران این زیر برند معرفی شدند. حالا اما نوبت به گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو رسیده است که قرار است در تاریخ 29 آگوست، یعنی 7 شهریورماه رونمایی شوند. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی میدانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

هر آنچه درباره ردمی نوت 8 و 8 پرو میدانیم

پردازنده

هرچه به زمان رونمایی از این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و اطلاعاتی که درباره آن‌ها درز پیدا می‌کند هم بیشتر می‌شود. حالا رسماً می‌دانیم که ردمی نوت 8 به پردازنده اسنپدراگون 665 مجهز خواهد شد و همچنین ردمی نوت 8 پرو اولین دستگاهی خواهد بود که از پردازنده مدیاتک هلیو G90T بهره می‌برد.

 

دوربین

به لطف رندرهایی که پیش‌تر درباره این گوشی‌ها منتشر شده بود، می‌دانیم که این گوشی‌ها از دوربین چهارگانه اصلی بهره خواهند برد. ضمناً حالا می‌دانیم که دوربین 64 مگاپیکسلی که مدت‌ها درباره آن صحبت می‌شد، حالا در نسخه پرو این گوشی به کار خواهد رفت. نسخه معمولی این گوشی، یعنی ردمی نوت 8، به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

در این گوشی‌های خانواده ردمی نوت 8 از سنسور جدید ISOCELL GM2 سامسونگ که در کنار سنسور 64 مگاپیکسلی GW1، در همین ماه عرضه شد، استفاده خواهد شد. با وجود این دوربین، انتظار داریم که این گوشی بتواند در حالت Night Mode تصاویر حیرت انگیزی را به ثبت برساند.

عکس گرفته شده با دوربین چهارگانه ردمی نوت 8

عکس گرفته شده با دوربین چهارگانه ردمی نوت 8

 

چیز دیگری که درباره این گوشی ها میدانیم، تجهیز آنها به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بسیار عالی برای یک گوشی هوشمند محسوب میشود.

 

تنها چند روز تا رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است و ما سخت منتظر مشخصات کامل آن و همچنین قیمتش هستیم. ردمی نوت 7 زمانی که معرفی شد حدوداً 150 دلار قیمت گذاری شد. حالا اگر ردمی نوت 8 هم همین روند را ادامه دهد، انتظار داریم که شاهد یک گوشی رکورد شکن دیگر باشیم.

 

اخبار مرتبط:

ردمی نوت 7 پرو؛ میانرده خوش قیمت شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

ردمی K20 Pro؛ پرچم‌دار ردمی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر