چطور با استفاده از دسکتاپ در اینستاگرام پست بگذاریم؟

چطور با استفاده از دسکتاپ در اینستاگرام پست بگذاریم؟

چطور با استفاده از دسکتاپ در اینستاگرام پست بگذاریم؟ با این آموزش همراه فیسیت باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیاست که کاربران زیادی دارد. یکی از مشکلاتی که احتمالاً شما هم با این شبکه اجتماعی داشته‌اید، سختی پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. نگران نباشید برای این کار یک ترفند بسیار ساده وجود دارد که به هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید، آن هم استفاده از حالت توسعه‌ دهندگان مرورگرها. با فیسیت همراه باشید تا روش پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از مرورگر روی دسکتاپ را به شما آموزش دهیم.

 

پست گذاشتن در اینستاگرام با استفاده از مرورگر روی دسکتاپ

مرحله اول: ورود به اینستاگرام

قبل از هر کاری در ابتدا باید روی مرورگر، وارد اکانت اینستاگرامی شوید که می‌خواهید با استفاده از آن پست بگذارید شوید.

 

مرحله دوم: فعال کردن حالت توسعه دهندگان یا Developer mode

برای این کار کافی است که وارد حالت Developer mode مرورگر شوید که روند تقریباً مشابهی در مرورگرهای مختلف دارد و بسته به هر مرورگر به صورت زیر است:

مرورگر کروم: روی منو سه نقطه بالای مرورگر کلیک کنید و گزینه more Tools و سپس Developer Tools را انتخاب کنید. راه ساده‌تر این است که دکمه F12 روی کیبورد را بفشارید.

مرورگر فایرفاکس: روی منو ساندویچ بالای نمایشگر کلیک کنید. سپس گزینه web developer و در مرحله بعد toggle Tools را انتخاب کنید. سپس در گوشه سمت راست، روی آیکون گوشی و تبلت کلیک کنید.

مرورگر اپرا: روی منو کلیک کرده و سپس گزینه developer و بعد از آن گزینه developer Tools را انتخاب کنید.

مرورگر اج: دکمه F12 را بفشارید، حالا گزینه emulation را انتخاب کنید. از دسته device، یکی از گوشی‌های لومیا را انتخاب کنید.

تا به این جا با فعال شدن حالت توسعه دهندگان، مرورگر شما درست به حالتی در می‌آید که انگار روی یک گوشی نمایش داده می‌شود.

 

مرحله سوم: قرار دادن پست

حالا همه چیز مهیاست تا از طریق مرورگر در اینستاگرام پست بگذارید. در واقع در چیدمان صفحه مرورگر شما علامت به اضافه که مربوط به آپلود عکس است را می‌بینید. ضمناً سایر دکمه‌ها مانند Home، Search، activity و آیکون پروفایل هم در این صفحه دیده می‌شود.

روی علامت بعلاوه کلیک کرده تا فایل اکسپلورر ویندوز برای شما نمایش داده شود. حالا یک تصویر و یا ویدیو از روی کامپیوتر انتخاب کنید. به همین سادگی پست اینستاگرامی شما با استفاده از مرورگر وب آماده است.

 

ترفندهایی برای رفع مشکل

گاهی اوقات بعد از فعال کردن حالت توسعه دهندگان در مرورگر، نمی‌توانید علائم مختلف مانند بعلاوه برای اضافه کردن پست را ببینید. برای رفع این مشکل کافی است یک بار دیگر این صفحه را بارگذاری کنید.

اگر باز هم نتوانستید علامت به‌اضافه را ببینید، user-agent مرورگر را از responsive به گوشی‌ هوشمند دیگری تغییر دهید. این گزینه باید بالای صفحه‌ی اینستاگرام و در زیر نوار آدرس مرورگر مثل تصویر بالا قابل مشاهده باشد.

 

اخبار مرتبط:

چطور لایو اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

همه زیر و بم‌های دیلیت اکانت موقت و دائمی اینستاگرام

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر