بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور

بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور

بررسی اپل واچ سری 5؛ ساعت هوشمندی فراتر از تصور را در فیسیت ببینید.

شب گذشته اپل در رویدادی در سالن استیو جابز، از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس، سه آیفون 2019 اپل بودند که در این رویداد معرفی شدند. علاوه بر آیفون‌های 2019، اپل واچ سری 5 هم معرفی شد، سری جدید ساعت هوشمند اپل. با فیسیت همراه باشید تا اپل واچ سری 5 را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی اپل واچ سری 5

نمایشگر همیشه روشن

اپل در خصوص نمایشگر، همچنان همان نمایشگر OLED را به کار گرفته است که سال‌هاست امتحان خود را برای اپل پس داده است. حالا هم اپل واچ سری 5 به یک نمایشگر با روشنایی بالا مجهز شده است که همه چیز را با وضوح بالا نمایش می‌دهد.

اپل در ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 یک تغییر بزرگ ایجاد کرده است و در واقع دیگر خبری از "Raise to wake" نیست. یعنی دیگر برای اینکه نمایشگر روشن شده و زمان یا نوتیفیکیشن‌ها روی نمایشگر نشان داده شود، نیازی نیست که مچ دستتان را بالا بیاورید و یا اینکه به آن ضربه‌ای وارد کنید. در واقع با یک نمایشگر همیشه روشن در اپل واچ مواجه هستیم که دیگری برای روشن شدن آن، نیازی به بلند کردن دست و یا ضربه زدن به آن نیستید.

 

طراحی ظاهری

اپل این ساعت هوشمند را در دو مدل 40 و 44 میلی متری معرفی کرده است، چیزی که در اپل واچ سری 4 هم شاهد آن بودیم. حاشیه‌های ساعت هم به صورت منحنی طراحی شده است. ضمناً این ساعت کاملاً قابل شخصی سازی شدن است، کافی است کیس و بند مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ضمناً اپل این ساعت هوشمند را با جنس بدنه آلومینیومی، استیل ضد زنگ، تیتانیوم و سرامیک ساخته است که دست شما در انتخاب باز است.

 

ضربان سنج قلب

یکی از مهم‌ترین کاربردهای ساعت‌های هوشمند، سنجش ضربان قلب در آن‌هاست. اپل واچ سری 5 هم از این قابلیت بهره می‌برد و به خوبی ضربان قلب را سنجیده و با برنامه ECG (برنامه‌ای که روی آخرین ورژن iOS، واچ او اس و اپل واچ سری 4 و 5 موجود است) به ریتم ضربان قلبتان دسترسی داشته باشید.

 

قابلیت‌های جذاب اپل واچ سری 5

یکی از ویژگی‌های جالبی که در اپل واچ سری 5 به همراه خود دارد، هشدار هنگام بلند شدن صداست. در واقع هنگامی که صدایی بیش از حد بلند باشد، به طوری که به شنوایی شما آسیب برساند، یک برنامه جدید به نام Noise app این موضوع را به شما هشدار خواهد داد.

از جمله سایر قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌توانیم به قابلیت‌های مربوط به سلامتی و ردیابی وضعیت فیت‌نس شما، مشخص کردن و هدف گذاری برای هر ورزش، ایجاد انگیزه برای ورزش با آلارم دادن به شما و حتی شرکت کردن در چالش‌هایی که دوستانان به راه انداخته‌اند، قطب نما، وضعیت سلامت بانوان، گوش کردن به 50 میلیون موسیقی در Apple Music library و ... اشاره کنیم.

ضمناً باید بگوییم که اپ استور حالا روی اپل واچ سری 5 قرار گرفته است، به طوری که به راحتی می‌توانید در کمتر از چند ثانیه هر برنامه‌ای را دانلود کرده و نصب کنید.

اپل واچ سری 5

 

از آیفون فاصله بگیرید

قبلاً برای بسیاری از کارهای روی اپل واچ، به آیفون نیاز داشتید اما حالا می‌توانید تنها با اپل واچ سری 5، تماس بگیرید، پیام بفرستید و موسیقی استریم کنید. جالب‌تر اینکه اپل واچ سری 5 به GPS مجهز شده است از این رو قابلیت تشخیص سقوط در آن، دیگر نیازی به حضور آیفون ندارد و به خودی خود کار می‌کند.

 

واچ فیس‌های مختلف

اپل برای این ساعت هوشمند بیش از صد نمونه واچ فیس مختلف را در نظر گرفته است. حتی می‌توانید بدون محدودیت، تم‌ها را تغییر دهید که تا کنون چنین قابلیتی در دسترس نبوده است.

واچ فیس های مختلف اپل واچ سری 5

واچ فیس های مختلف اپل واچ سری 5

 

اخبار مرتبط:

بررسی آیفون 11 اپل؛ قدرتمندی خوش قیمت با دوربین عالی

 

 

منبع خبر: اپل


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر