آیفون‌های 11 عرضه شدند؛ تلاش بی‌وقفه کاربران برای خرید جدیدترین محصول اپل ستودنی است

آیفون‌های 11 عرضه شدند؛ تلاش بی‌وقفه کاربران برای خرید جدیدترین محصول اپل ستودنی است

آیفون‌های 11 عرضه شدند؛ تلاش بی‌وقفه کاربران برای خرید جدیدترین محصول اپل ستودنی است.

آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس و همچنین اپل واچ سری 5 جدیدترین محصولات اپل در سال 2019 هستند که تنها کمتر از 15 روز از عرضه آن‌ها می‌گذرد و حالا روز گذشته، 20 سپتامبر، برابر با 29 شهریور ماه، شاهد عرضه جهانی این محصولات اپل بودیم.

مردم کشورهای خارجی، بدون هیچ دغدغه‌ای و به سادگی می‌توانند هر یک از محصولات اپل، از آیفون تا ساعت هوشمند و... را به صورت آنلاین سفارش دهند و بدون اتلاف وقت و یا هزینه اضافی، آن را در درب منزل خود تحویل بگیرند. با این وجود هنوز هم تعداد زیادی از طرفداران دو آتشه اپل هستند که تنها برای اینکه جز اولین افرادی باشند که آیفون جدید اپل را در دست می‌گیرند، حاضرند ساعت‌ها پشت درهای بسته اپل استور صف ببندند و منتظر بمانند. محند آل نداف، جوان 21 ساله‌ی اهل سیدنی استرالیا یکی از همین طرفداران دو آتشه است.

محند تقریباً 5 سال است که تلاش می‌کند اولین فردی باشد که جدیدترین آیفون اپل را در دست می‌گیرد اما تلاش او در سال‌های گذشته هیچ گاه با موفقیتی همراه نبود. با این وجود محند امسال عزمش را جزم کرد تا بالاخره بعد از آن همه شکست، عنوان اولین دریافت کننده آیفون 2019 در سیدنی را به خود اختصاص دهد. او از ساعت 3 بامداد پشت درهای اپل استور منتظر مانند تا بالاخره در ساعت 8 صبح، توانست آیفون 11 پرو مکس خود را در رنگ توسی تحویل بگیرد. تصویر او در حالی که از در دست داشتن آیفون 11 پرو مکس، خوش حال است را در زیر میبینید.

محند آل نداف، اولین کسی که آیفون 11 پرو مکس را در سیدنی خرید

محند آل نداف، اولین کسی که آیفون 11 پرو مکس را در سیدنی خرید


محند در صف خرید آیفون 11 تنها نبود، بلکه تقریباً 100 نفر از اهالی سیدنی با شوق در این صف منتظر بودند. سیدنی به لطف موقعیتی که از نظر زمانی دارد، یکی از اولین شهرهای جهان است که هر ساله آیفون‌های جدید اپل در آن عرضه می‌شود. سپس به دنبال آن، شهرهای جنوب شرقی آسیا مانند سنگاپور، میزبان آیفون‌های اپل هستند. حالا به نظر میرسد که با وجود گذشت یک روز از عرضه آیفون های 11در سنگاپور، همچنان استقبال از این گوشی، آن هم در پشت درهای اپل استور، بر قوت خود باقی است. به طوری که یکی از اهالی سنگاپور در توییتر خود، همراه با انتشار یک عکس از جلو درب اپل استور، چنین توییتی را ارسال کرده است:

آیفون 11 امروز عرضه شد اما در هنوز هم در پشت درب اپل استور در سنگاپور، صف طولانی است که با گذشت زمان، همچنان اوضاع در حال بدتر شدن است!

توییت یکی از کاربران اهل سنگاپور درباره صف خرید آیفون 11

توییت یکی از کاربران اهل سنگاپور درباره صف خرید آیفون 11

 

باید بگوییم که محبوبیت اپل و آیفون‌هایش سال‌هاست که زبان زد و خاص و عام است و سال‌هاست افراد زیادی، تنها برای اینکه اولین نفری باشند که آیفون جدید همان سال را در دست می‌گیرند، حاضرند ساعت‌های طولانی را در پشت درهای بسته بگذرانند.

بی شک اگر آیفون در ایران هم عرضه می‌شد، طرفداران زیادی بودند که دقیقاً با همین اشتیاق، برای خرید جدیدترین محصول اپل، صف می‌بستند. البته همین حالا هم طرفداران ایرانی آیفون، به خوبی این اشتیاق را از خودشان نشان می‌دهند و با ورود این گوشی‌ها به کشور، با وجود قیمت فوق‌العاده بالای آن‌ها، همچنان شاهد فروش بسیار خوب آیفون در کشور هستیم.

اگر در ایران هم شاهد عرضه آیفون‌های 2019، همزمان با سایر کشورها بودیم، آیا شما هم اشتیاقی برای خرید این گوشی‌ها به عنوان اولین نفر داشتید؟

 

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر