تست سقوط آیفون 11 پرو منتشر شد؛ یک ناامیدی بزرگ + ویدیو

تست سقوط آیفون 11 پرو منتشر شد؛ یک ناامیدی بزرگ + ویدیو

تست سقوط آیفون 11 پرو منتشر شد؛ یک ناامیدی بزرگ. ویدیو این تست را در فیسیت ببینید.

اپل چندی پیش جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود، آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس را معرفی کرد. اپل در این مراسم مدعی شد که آیفون‌های 11 به مقاوم‌ترین گلس در پنل جلویی و پشتی، در بین همه گوشی‌های هوشمند مجهز شده‌اند. این ادعای اپل باعث شد تا افراد زیادی علاقه‌مند باشند قدرت واقعی گلس‌های به کار رفته در آیفون‌های 11 را بیازمایند.

حالا دو ویدیو از تست مقاومت این گوشی منتشر شده است، یکی از سمت وب سایت Tom’s Guide و دیگری هم از کانال یوتیوب معروف EverythingApplePro. با فیسیت همراه باشید تا این دو تست مقاومت را با هم ببینیم.

 

ویدیو تست مقاومت آیفون 11 پرو؛ وب سایت Tom’s Guide

در ویدیو 2 دقیقه‌ای که در وب سایت Tom’s Guide منتشر شده است، آیفون 11 پرو ما را ناامید کرد زیرا با اولین سقوط، ترک برداشت. وب سایت Tom’s Guide تصمیم گرفت تا تست خود را درست در خیابان پنجم اپل و در مقابل چشم مردم انجام دهد. این تست اصلاً اصول علمی یک تست سقوط را نداشت اما هدف اصلی آن، شبیه سازی سقوط‌ گوشی در دنیای واقعی بود.

برای اینکه ببینیم چقدر آیفون 11 پرو مقاوم است، برای نخستین بار آن را از ارتفاعی به اندازه کمر، به روی سطح بتنی انداختم. ما داریم درباره ارتفاع 3.5 فوتی صحبت می‌کنیم، ارتفاعی که چندان زیاد نیست.

جالب اینجاست که همان سقوط اول گوشی را دچار آسیب کرد، به طوری که Tom’s Guide درباره آن این طور توضیح داده است:

زمانی که آیفون 11 پرو را برگرداندم، متوجه شدم که یک شکستگی بزرگ در گوشه چپ بالای گوشی ایجاد شده و یک شکاف ظریف هم از گوشه چپ بالا تا راست پایینِ نمایشگر 5.8 اینچی افتاده بود.

این تست واقعاً ناامید کننده بود زیرا آیفون XS در تست سقوط سال گذشته، در سقوط از ارتفاع‌های 3، 5 و 11 فوتی از خود مقاومت نشان داده بود. البته این موضوع را نباید فراموش کنیم که این تست‌ها روی بتون تصفیه شده انجام شده بود.

 

ویدیو تست مقاومت آیفون 11 پرو؛ کانال یوتیوب EverythingApplePro

در کمال تعجب، تجربه یوتیوبر معروف EverythingApplePro کاملاً متفاوت بود زیرا هر دو آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس، تا 8 بار سقوط، از خود مقاومت نشان دادند. این تست هم از ارتفاعی به اندازه کمر تا زمین و در زوایای مختلف انجام شده است. سپس ارتفاع سقوط‌ها بیشتر شد و به اندازه ارتفاع شانه تا زمین رسید، اینجا بود که نمایشگر و پنل آیفون 11 پرو دچار شکستگی شد.

 

 

از این تست‌ها مشخص است که آن‌قدرها که اپل مدعی است، گلس به کار رفته در آیفون‌های 11 مقاوم نیست. با این وجود باز هم باید منتظر باشیم تا تست مقاومتی اصولی، از این گوشی‌ها منتشر شود.

 

اخبار مرتبط:

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس + ویدیو

آیفون‌های 11 عرضه شدند؛ تلاش بی‌وقفه کاربران برای خرید جدیدترین محصول اپل ستودنی است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر