گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ تست مقاومت گلکسی فولد

گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ تست مقاومت گلکسی فولد

گلکسی فولد سامسونگ باز هم ما را ناامید کرد؛ ویدیو تست مقاومت گلکسی فولد را در فیسیت ببینید.

گوشی‌های هوشمند به قدری در سال‌های اخیر پیشرفت کرده‌اند که به نظر می‌رسید دیگر در سال 2019 شاهد اضافه شدن هیچ تکنولوژی جذابی در گوشی‌های هوشمند نباشیم. همین موضوع باعث شد تا برخی کمپانی‌ها به تولید گوشی‌های تاشو روی بیاورند. سامسونگ یکی از همین کمپانی‌هاست که با سامسونگ گلکسی فولد، پای به این عرصه گذاشت.

سامسونگ گلکسی فولد اما مشکلات زیادی داشت، در واقع سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را به عده‌ای از یوتیوبرها داده‌ بود تا آن را تست کنند اما بعد از برداشته شدن پوشش پلاستیکی روی گوشی، گلکسی فولد دچار شکستگی شد و این یک افتضاح برای سامسونگ بود. سامسونگ پس از این ماجرا ناامید نشد و مجدداً روی گلکسی فولد کار کرد تا ایرادات آن را برطرف کند. حالا یوتیوبر معروف با نام JerryRigEverything تصمیم گرفته است تست مقاومت نسخه دوم این گوشی تاشو سامسونگ را انجام دهد. با فیسیت همراه باشید تا این تست مقاومت را با هم بررسی کنیم.

 

تست مقاومت نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد

گلکسی فولد سامسونگ از نمایشگر 4.6 اینچی بیرونی و نمایشگر 7.3 اینچی اصلی بهره می‌برد. در این تست مقاومت، نمایشگر 4.6 اینچی بیرونی به خوبی از خود مقاومت نشان داد، در واقع در سطح 6 دچار کمی خراشیدگی و در سطح هفت عمیقاً دچار خراشیدگی شد. با این اوصاف مشخص است که مقاومت نمایشگر 4.6 اینچی گلکسی فولد مشابه سایر گوشی‌های هوشمند است.

برخلاف نمایشگر 4.6 اینچی، نمایشگر 7.3 اینچی این گوشی به شدت ضعیف عمل کرده است. همان‌طور که در ویدیو می‌بینید، نمایشگر 7.3 اینچی این گوشی با فشار سطح 2 و 3 کاملاً دچار خراشیدگی شد. قسمت فاجعه آمیز اینجا بود که این نمایشگر حتی با فشار ناخن هم دچار خراشیدگی و فرو رفتگی شد!

اگرچه نمایشگر این گوشی در برابر خط و خش از خود ضعف نشان داد اما در برابر حرارت و گرما و حتی آتش هم مقاومت بسیار خوبی داشت، به طوری که حتی بعد از چندین بار امتحان و تست، هیچ گونه مشکلی در لایه پلاستیکی نمایشگر ایجاد نشد.

لولاها، کلیدها و بخش کناره این گوشی از جنس فلز ساخته شده است اما مانند گوشی‌های بالارده سامسونگ، در پنل پشتی گلکسی فولد از شیشه باکیفیت استفاده شده است. خوشبختانه در این بخش هم گلکسی فولد در برابر خط و خش مقاومت خوبی از خود نشان داده است.


galaxy fold

 

تست مقاومت در برابر گرد و غبار

بخش دیگر این تست مقاومت، درباره مقاومت این گوشی تاشو در برابر گرد و غبار بود که البته سامسونگ به خوبی از پس آن برنیامد. حتی بعد از تست مقاومت در برابر گرد و غبار، نمایشگر گوشی دچار آسیب شده و گاهی اوقات به لمس هم جواب نمی‌داد. با این اوصاف افرادی که برای خرید این گوشی تاشو حاضرند 1980 دلاری هزینه کنند، باید به شدت در برابر گرد و غبار و آب، مواظب این گوشی باشند.

 

خط تا؛ سخت‌ترین تست مقاومت سامسونگ گلکسی فولد

گلکسی فولد سامسونگ به دلیل تاشو بودنش اهمیت دارد. از این رو آخرین بخش این تست مقاومت به تست همین موضوع پرداخته است. در این تست یوتیوبر معروف سعی کرد تا گلکسی فولد را در جهت مخالف تا کند. گلکسی فولد از این بخش از تست مقاومت واقعاً سربلند بیرون آمد و مقاومت بسیاری خوبی از خود نشان داد. البته نا گفته نماند که در قسمت‌های آنتن، چند ترک کوچک دیده شد که البته نمی‌توان به این موضوع چندان ایراد گرفت زیرا به هر حال قرار نیست این گوشی در جهت مخالف تا شود.

 

ویدیو تست مقاومت سامسونگ گلکسی فولد

 

 

اخبار مرتبط:

شیائومی پتنت گوشی تاشو با 3 نمایشگر و 3 دوربین را ثبت کرد

گوشی تاشو شارپ؛ اولین گوشی تاشو عمودی با نمایشگر 6.2 اینچی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر