مینا مهرنوش از مدیر عاملی رایتل کناره گیری کرد

مینا مهرنوش از مدیر عاملی رایتل کناره گیری کرد

به دنبال مخالفت های وزیر ارتباطات با انتصاب مینا مهرنوش، وی از مدیر عاملی رایتل کناره گیری کرد.

انتصاب مینا مهرنوش به عنوان مدیر عامل رایتل، به خودی خود یک ماجرای عجیب در روزهای اخیر است. در واقع اواخر شهریور ماه بود که مینا مهرنوش رسماً به عنوان مدیرعامل رایتل انتخاب شد. البته انتصاب مینا مهرنوش در این پست، از 2 شهریور ماه آغاز شد اما رسماً از 24 شهریور ماه بود که وی در این منصب مشغول به کار شد.

ماجرا اینجاست که این انتصاب اصلاً به مزاج وزیر ارتباطات خوش نیامد، به طوری که در تاریخ 24 شهریور ماه مصوبه‌ای منتشر شد که بنا به آن، در تمام دارندگان پروانه بیش از 500 هزار کاربر، انتصاب سمت‌های مختلف مانند هیئت مدیره، مدیرعامل، معاون و... مشروط به تأییدیه رگولاتوری است.

به دنبال این مصوبه، دیوان عدالت اداری، دستوری را صادر کرد که عملاً توقف موقتی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات را به دنبال داشت. از این رو مدیر عامل جدید رایتل در سمت خود همچنان باقی می‌ماند. حالا بعد از گذشت چند روز، حالا مینا مهرنوش خودش از این سمت استعفا داده است.

 

چرا مینا مهرنوش از مدیر عاملی رایتل استعفا داد

مینا مهرنوش درباره کناره گیری‌اش از این سمت چنین توضیح داده است:

من در تاریخ 2 شهریور ماه به صورت قانونی حکم مدیر عاملی را داشته‌ام اما سازمان تنظیم مقررات با دستور شبانه آقای جهرمی در تاریخ 24 شهریور مصوبه‌ای عجولانه و غیر کارشناسی را تنظیم کردند که با دستور موقت، دیوان عدالت اداری مصوبه دیروز متوقف شده است.

از آنجا که قطعاً اجازه فعالیت مؤثر به من داده نخواهد شد و این برای رایتل به صرفه و صلاح نیست، قصد ادامه همکاری با رایتل را ندارم و کسی باید در مدیر عاملی رایتل حضور داشته باشد که منافع سهامداران و بیمه شدگان را به منافع شخصی خود ترجیح دهد.

 

شستا هم موافق کناره گیری مینا مهرنوش است

روابط عمومی شستا هم اعلام کرده است که با استعفای مینا مهرنوش از مدیر عاملی رایتل موافقت کرده است. جالب اینجاست که شستا دلیل موافقتش را هم اینطور بیان کرده است:

شستا قصد دارد در مجموعه‌های خود به ویژه رایتل، به بالا بردن راندمان کاری و بهبود عملکرد متمرکز شود و با ملاحظاتی که به وجود آمده، با استعفای مینا مهرنوش موافقت می‌کند.

 

حالا که عملا به نظر میرسد حرف وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کرسی نشسته است، باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسی بر صندلی مدیریت رایتل تکیه خواهد زد. ترکیب هیئت مدیره جدید رایتل تا روز شنبه 13 مهر ماه اعلام خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط:

اولین مدیرعامل زن رایتل مورد تأیید رگولاتوری قرار نگرفت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: ایسنا


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر