بزرگ‌ترین سلاطین بیت کوین در جهان چه کسانی هستند؟

بزرگ‌ترین سلاطین بیت کوین در جهان چه کسانی هستند؟

چه کسانی بیشترین سهم بیت کوین در جهان را دارند؟بزرگ‌ترین سلاطین بیت کوین در جهان را در فیسیت بشناسیم.

مدتی است که در ایران خودمان موضوع سلاطین مطرح است، از سلطان سکه گرفته تا سلطان ارز و...، افرادی که به سادگی توان تغییر وضعیت بازار را دارند. حالا کمی فراتر از ایران برویم و به حوزه ارزهای دیجیتال نگاهی بیندازیم. در این مقاله می‌خواهیم با سلاطین بیت کوین آشنا شویم، مجوعه‌ها و افرادی که بیشترین بیت کوین جهان را در دست دارند. با فیسیت همراه باشید.

 

سلاطین بیت کوین چه کسانی هستند؟

1- صرافی‌ها

اصلا عجیب نیست که بدانیم اولین غول و سلطان در دنیای بیت کوین، صرافی‌ها هستند که در حال حاضر 6.7 درصد از کل بیت کوین جهان را در دست دارند که حدود 9.8 میلیارد دلار است. در این بین 8 صرافی که معروف‌ترین آن‌ها کراکن، بیت استمپ و بایننس است، طی دو سال گذشته به صورت پیوسته ذخیره بیت کوین خودشان را افزایش داده‌اند.

اما بعد از صرافی‌ها، باید ببینیم که چه افرادی جز بزرگ‌ترین سلاطین بیت کوین هستند.

 

2- ساتوشی ناکاموتو؛ سازنده احتمالی بیت کوین

هیچ وقت سازنده بیت کوین، خود را به مردم جهان معرفی نکرده است اما همه ما این فرد ناشناس را با نام ساتوشی ناکاموتو می‌شناسیم و بی شک می‌دانیم که یکی از بزرگ‌ترین دارندگان ببیت کوین در سراسر دنیاست. در واقع گفته می‌شود که 4.67 درصد از 21 میلیون بیت کوین، تنها در اختیار ساتوشی ناکاموتو است.

 

3- دو برابر دوقلو به نام وینکلوس

در سال 2013 دو برابر دوقولو به نام وینکلوس مدعی شدند که حدود 1 درصد از بین کوین جهان را در دست دارند. بی شک مشخص است که از سال 2013 تا به امروز، آن‌ها همچنان میزان زیادی بیت کوین ذخیره کرده‌اند، بنابراین سرمایه بیت کوین این دو برادر، حالا خیلی بیشتر از 1 درصد است.

از سوی دیگر باید بدانید که این سلاطین بیت کوین، صاحب صرافی Gemini هم هستند که ذخیره بیت کوین آن‌ها را بی شک به شدت ارتقا داده است.

برادران وینکلوس

برادران وینکلوس، یکی از بزرگترین سلاطین بیت کوین

 

4- بری سیلبرت

چهارمین سلطان بیت کوین در جهان، بری سیلبرت است که خود، مدیرعامل و بنیان گذار گروه ارز دیجیتال است. این گروه ارز دیجیتال نه تنها در حوزه راه اندازی و پشتیبانی از بلاک چین و بیت کوین فعالیت دارد، بلکه در سایر حوزه‌های ارزشمند و پول ساز هم سرمایه‌گذاری می‌کند.

این گروه همچنین صاحب پایگاه خبری CoinDesk و بیش از 100 کمپانی مرتبط با بیت کوین مانند Grayscale هم هست. جالب است بدانید که فوربز میزان سرمایه سیلبرت در حوزه ارز دیجیتال را چیزی در بین 400 تا 500 میلیون دلار در سال 2018 برآورد کرده است که البته این میزان تا سال 2019 بیشتر هم شده است.

بری سیلبرت، یکی از بزرگترین سلاطین بیت کوین

بری سیلبرت، یکی از بزرگترین سلاطین بیت کوین

 

اخبار مرتبط:

مدیرعامل VMWare: بیت کوین معضلی برای انسانیت است

استخراج بیت کوین قانونی شد؛ دولت با ماین کردن ارزهای دیجیتال موافقت کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: bitcoinist


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر