آیفون SE 2 با قیمت 399 دلاری معرفی می‌شود

آیفون SE 2 با قیمت 399 دلاری معرفی می‌شود

آیفون SE 2 با قیمت 399 دلاری در اوایل سال 2020 معرفی می‌شود.

شایعات زیادی درباره آیفون 2 SE اپل فاش شده است؛ آیفونی که گفته می‌شود احتمالا در اوایل سال 2020 رونمایی شود. حالا مینگ چی کو، تحلیل‌گر معروف دنیای اپل، شایعات بیشتری را درباره این گوشی فاش کرده است که در ادامه این شایعات را با هم بررسی می‌کنیم.

 

مشخصات احتمالی آیفون SE 2

بنا به شایعات انتظار داریم که آیفون SE 2 اپل، طراحی مشابه با آیفون 8 داشته باشد. با این وجود اپل قصد دارد تا این گوشی را به جدید‌ترین تراشه خودش، یعنی تراشه A13 Bionic مجهز کند. به عبارتی از نظر پردازنده، آیفون SE هیچ تفاوتی با آیفون‌های 2019 اپل نخواهد داشت.

ضمنا به گفته مینگ چی کو، این گوشی در دو مدل راهی بازار خواهد شد، یکی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 128 گیگابایت حافظه داخلی. البته هر دو مدل آیفون SE 2 از 3 گیگابایت رم بهره خواهند برد.

اگرچه ظاهر آیفون SE 2 شباهت زیادی به آیفون 8 خواهد داشت اما این گوشی از قابلیت تاچ سه بعدی بهره نخواهد برد و این یک تفاوت بزرگ بین آیفون SE 2 و آیفون 8 خواهد بود. البته حذف شدن این قابلیت اصلا عجیب نیست زیرا خانواده آیفون 11 هم از این قابلیت بهره نمی‌برند.

 

بازار هدف آیفون SE 2

به گزارش مینگ چی کو، اپل با عرضه آیفون SE 2، به طور خاص صاحبان آیفون 6 و 6 پلاس را هدف قرار خواهد داد زیرا این گوشی‌ها دیگر نمی‌توانند نسخه جدید سیستم عامل iOS را دریافت کنند.

 

قیمت و زمان عرضه آیفون SE 2

در آخر هم باید به قیمت احتمالی این گوشی اشاره کنیم. به گزارش این تحلیلگر، قیمت مدل پایه آیفون SE 2 که از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، حدودا 399 دلار خواهد بود.

گفته می‌شود که اپل این گوشی را اوایل سال 2020 راهی بازار خواهد کرد. ضمنا این تحلیلگر معروف معتقد است که اپل به صورت ماهانه حدود 2 تا 4 میلیون آیفون SE 2 را تولید خواهد کرد و احتمالا در سال 2020 حدود 30 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش خواهد رساند.

 

اخبار مرتبط:

آیفون SE 2 شاید هیچ‌گاه عرضه نشود

واقعا برای یک آیفون 11 پرو مکس چقدر هزینه می‌شود؟

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر